اخبارجامعهخبر مهمسلامت

کرونا بدون توقف/ 459 نفر دیگر قربانی شدند

سخنگوی وزارت بهداشت: در مدت 24 ساعت اخیر 459 بیمار کرونایی جان باختند.

به گزارش شجرنیوز: سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت در توضیح آخرین وضعیت کرونا در کشور گفت: از دیروز تا امروز 18 آبان 1399 تعداد 9 هزار و 236 بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در کشور شناسایی شدند که دو هزار و 12 نفر از آنها بستری هستند.

تعداد بیماران کووید 19 در ایران به 682 هزار و 486 نفر رسید. به گفته لاری، متاسفانه در 24 ساعت اخیر، 459 بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند و مجموع قربانیان این ویروس به 38 هزار و 291 نفر رسید.خوشبختانه تا کنون ۵۲۰ هزار و ۳۲۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

لاری افزود: حال 5523 نفر از این بیماران مبتلا به کووید 19 وخیم بوده و تحت مراقبت قرار دارند.تا این لحظه پنج میلیون و ۲۲۴ هزار و ۲۵۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی گفت: استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

 

امتیاز کاربران: 4.25 ( 1 رای)
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.