اخبار شهرستان رباط کریماخبارخبر مهمدر استان

کارگاه تولید همبرگر غیربهداشتی در رباط کریم پلمب شد

جانشین انتظامی شهرستان رباط کریم از کشف بیش از ۸۰۰ کیلوگرم ضایعات گوشت و مرغ فاسد و غیربهداشتی در یک واحد صنعتی و پلمب کارگاه تولید همبرگر غیربهداشتی خبر داد.

کارگاه تولید همبرگر غیربهداشتی در رباط کریم پلمب شد

به گزارش شجرنیوز، سرهنگ تیمور کلانتری جانشین انتظامی شهرستان رباط کریم گفت: برابر دریافت خبری مبنی بر استفاده از ضایعات گوشت و مرغ فاسد و غیربهداشتی به منظور تولید همبرگر در یک کارگاه غیرمجاز در رباط کریم، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ آبشناسان قرار گرفت.

جانشین انتظامی شهرستان رباط کریم ادامه داد: برابر هماهنگی انجام شده با مقام قضائی، ماموران به محل موردنظر اعزام شدند و مشخص شد افراد سودجو به وسیله چرخ کردن ضایعات گوشت و مرغ فاسد اقدام به تولید همبرگر کرده و با برچسب و بسته‌بندی روانه بازار می‌کنند.

سرهنگ کلانتری افزود: در بازرسی انجام شده از این کارگاه بیش از ۸۰۰ کیلو همبرگر آماده و مواد اولیه فاسد جهت تولید همبرگر کشف شد. گوشت‌ها و همبرگر‌های فاسد کشف شده برای کارشناسی تحویل اداره بهداشت و درمان شهرستان رباط کریم شد.

جانشین انتظامی شهرستان رباط کریم بیان داشت: حسب دستور مقام قضائی، کارگاه مورد نظر پلمب، یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.