اخبار شهرستان بهارستاناخبارخبر مهمدر استان

پاتک شبانه پلیس و دستگیری ۹۴ نفر از اراذل و اوباش بهارستان

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از شناسایی و دستگیری حدود ۹۴ نفر از مخلان امنیت در این شهرستان طی عملیات‌ ضربتی خبر داد.

پاتک شبانه پلیس و دستگیری ۹۴ نفر از اراذل و اوباش بهارستان

به گزارش شجرنیوز، سرهنگ محمدرضا علیزاده، با اشاره به اجرای طرح امنیت محله محور و برخورد با اراذل و اوباش اظهارداشت: 94 نفر از اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم عمومی طی عملیات‌ ضربتی در نقاط مختلف بهارستان شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قانونی شدند.

وی با تأکید بر اینکه پلیس با دارندگان انواع سلاح سرد و گرم برخورد قاطع می‌کند، از کشف 64 قبضه سلاح سرد از اراذل و اوباش در طرح امنیت محله محور خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان عنوان کرد: در طرح امنیت محله محور یک دستگاه خودرو 207 توقیف و 19 واحد صنفی متخلف پلمب شد.

علیزاده در ادامه با بیان اینکه 11 واحد صنفی مشمول تعهد تذکر کتبی تخلفات شدند گفت: 40 واحد صنفی در طرح اقتدار محله محور توسط پلیس پایش و تذکرات مورد نیاز به صاحبان اصناف داده شد.

وی تصریح کرد: کیفیت گشت‌های پلیس در سطح شهرستان بهارستان افزایش یافته است که هدف آن‌ها شناسایی و دستگیری سارقان به عنف و اراذل و اوباش مخل امنیت مردم است.

فرمانده انتظامی بهارستان در پایان ضمن هشدار به ناامن کنندگان جامعه خاطرنشان کرد: طرح‌های اقتدار و امنیت محله محور در شهرستان بهارستان با دقت و سرعت انجام می‌شود و همکاری مردم می‌تواند کمک شایانی به پلیس در ایجاد و آرامش جامعه کند‌.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.