اخبار شهرستان قدساخبارخبر مهمدر استان

وزیر اقتصاد: بودجه مصوب به شهرقدس تا سال آینده درنظر گرفته شود

وزیر اقتصاد بر حمایت‌های بیشتر از شهرستان قدس و افزایش سرانه‌های زیرساختی در بخش‌های مختلف تأکید کرد و گفت: باید در پروژه‌های ملی و ردیف‌های بودجه‌ای سهم این شهر دیده شود و تا سال آینده بودجه مصوب در نظر گرفته شود.

وزیر اقتصاد: بودجه مصوب به شهرقدس تا سال آینده درنظر گرفته شود

به گزارش شجرنیوز، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی در سفر نیم روزه به شهرستان قدس، صبح امروز در ابتدای ورود با حضور در گلزار شهدای بهشت فاطمه (س) به مقام شامخ شهدای دفاع مقدس ادای احترام و سپس با خانواده شهید خواجه‌وند دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزیر امور اقتصاد و دارایی در ادامه سفر نیم روزه خود به شهرقدس از مصلی و روند ساخت و تکمیل آن و زیرزمین مصلی که در راستای اقتصاد مقاومتی در اختیار کارآفرینان قرار خواهد گرفت، بازدید انجام داد.

وی با حضور در جلسه شورای اداری بر حمایت‌های بیشتر از شهرقدس و افزایش سرانه‌های زیرساختی در بخش‌های مختلف تأکید کرد و اظهار داشت: باید در پروژه‌های ملی و ردیف‌های بودجه‌ای سهم این شهر دیده شود و تا سال آینده بودجه مصوب در نظر گرفته شود.

وی ارتباط با شرکت‌های بزرگی که در شهرقدس فعالیت داشته اما عوارضی به این شهر پرداخت نمی‌کنند افزود: باید این عوارض به‌عنوان منابع درآمدی شهر قرار گیرد و به شهرستان‌های اطراف پایتخت کم‌توجهی شده که لازم است در قالب تبصره 18 در بودجه 1401 سهم بیشتری به منطقه تعلق گیرد.

وزیر امور اقتصاد و دارایی بیان داشت: مسئولان شهری اولویت خود را بر موضوعات فوریتی که موجب افزایش درآمد و اشتغال مردم است قرار دهند و از ظرفیت نهادهای عمومی، محلی و شرکت‌های توانمند منطقه‌ استفاده کنند و شرکت‌هایی که در این پهنه جغرافیایی هستند باید ثمربخش و مفید برای خود منطقه باشند تا باهم افزایی و تعامل به توسعه دست یابیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.