اخباردنیای فوتبالورزش

هفته دوم لیگ برتر فوتبال جدال پرسپولیس و ساکت در سکوت آزادی/ فولاد و آلومینیوم به دنبال دشت اولین ۳ امتیاز

هفته دوم لیگ برتر فوتبال روز چهارشنبه با برگزاری ۲ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش شجرنيوز،  در ادامه مسابقات هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران، چهارشنبه ۲ بازی به صورت همزمان برگزار می‌شود تا تکلیف این هفته از مسابقات نیز مشخص شود. پرسپولیس – نساجی و آلومینیوم – فولاد تنها بازی‌های باقی مانده هفته دوم هستند.

پرسپولیس – نساجی (ساعت ۱۸ – ورزشگاه آزادی)

پرسپولیس که در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نتوانست انتظارات را برآورده کند و با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب الهلال شد، در هفته اول لیگ برتر از سد فولاد گذشت تا یحیی گل محمدی نشان دهد به شرایط بازی در لیگ ایران کاملا مسلط است.

پرسپولیسی‌ها در یک بازی برتر موفق شدند با نتیجه ۳ بر یک شاگردان عبدالله ویسی را شکست دهند تا با روحیه نسبتا مناسبی به مصاف نساجی بروند. در آن طرف نساجی با یک گل تیم تازه لیگ برتری شده فجر سپاسی شیراز را شکست داد. خبر بد برای هواداران نساجی بازی در ورزشگاه آزادی خواهد بود زیرا نساجی در ۲ تقابل قبلی خود مقابل پرسپولیس در تهران حرفی برای گفتن نداشته و شکست خورده است.

پرسپولیس با هدایت یحیی گل محمدی در بازی‌های خانگی تیم ترسناکی محسوب می‌شود. سرخپوشان در تمام ۹ دیدار قبلی خود در لیگ برتر که میزبان بوده اند، دست پر زمین را ترک کرده اند. پرسپولیسی‌ها می‌توانند در این مسابقه از اکثر مهره‌های تاثیرگذار خود بهره ببرند، ضمن اینکه ابراهیمی مدافع این تیم که با نظر گل محمدی از تیم کنار گذاشته شده بود، می‌تواند در صورت صلاحدید کادرفنی مورد استفاده قرار گیرد.

برتری پرسپولیس مقابل نساجی در هفته دوم لیگ برتر فوتبال

نساجی با وجود تمام مشکلاتی که دارد امیدوار است با هدایت الهامی و رهبری مسعود شجاعی، کاپیتان پیشین تیم ملی برابر قهرمان ۵ دوره گذشته لیگ برتر نمایش درخشانی را ارائه کند. قضاوت این دیدار برعهده امیر عرب براقی خواهد بود، محمد جواد مداح، امیر محمد داود زاده و حسین زمانی نیز به عرب براقی در امر قضاوت کمک خواهند کرد.

آلومینیوم – فولاد (ساعت ۱۸ – ورزشگاه امام خمینی اراک)

در دیگر بازی این هفته نیز آلومینیوم اراک در دیداری خانگی مقابل فولاد خوزستان قرار خواهد گرفت. آلومینیوم پس از یک فصل حضور در لیگ برتر اکنون آماده است تا با هدایت خطیبی که این تیم را از لیگ دسته اول به بالاترین سطح فوتبال باشگاهی ایران رساند، نتیجه‌ای بهتر از یازدهمی فصل گذشته را تجربه کند.

شاگردان خطیبی پس از تساوی برابر پدیده در مشهد، در دومین بازی خود میزبان فولاد خوزستان هستند که هفته نخست پس از ۹۱۷ روز در یک دیدار خانگی بیش از یک گل دریافت کرد و با نتیجه ۳ بر یک مغلوب پرسپولیس شد. فولادی‌ها بعد از ۲۳ ماه در اهواز متحمل شکست شدند تا اولین تجربه حضور ویسی روی نیمکت خوزستانی‌ها در لیگ برتر با شکست همراه شود.

بازی‌های فولاد و آلومینیوم در فصل گذشته بسیار بی رمق و به دور از سطح استاندارد برگزار شد و هیچ گلی را در تقابل این ۲ تیم شاهد نبودیم. فولادی‌ها بر خلاف بازی‌های خانگی در دیدارهای خارج از خانه عملکرد خوبی نداشته اند. از آخرین برد خارج از خانه فولاد در لیگ برتر (برد یک بر صفر مقابل ماشین سازی) حدود ۸ ماه می‌گذرد.

 

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع : باشگاه خبرنگاران

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.