اخباراخبار شهرستان شهریارخبر مهمدر استان

نخستین آکادمی جودو و دفاع شخصی شاهدشهر افتتاح شد

نخستین آکادمی جودو و دفاع شخصی شاهدشهر توسط هیئت جودو و دفاع شخصی شهرستان شهریار افتتاح شد.

به گزارش شجرنیوز، مراسم افتتاحیه نخستین آکادمی جودو و دفاع شخصی شاهدشهر همزمان با دهه کرامت و ولادت با سعادت امام رضا (ع) و با حضور مسئولین اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار، اعضای شورا و معاونین شهردار شاهدشهر و جمعی از ورزشکاران، پیشکسوتان و علاقه مندان این رشته در مجموعه ورزشی شهدای شاهدشهر افتتاح شد.

رحیم میرزایی، نائب رئیس و دبیر هیئت جودو و دفاع شخصی شهرستان شهریار در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار شجرنیوز ضمن قدردانی از توجه مسئولین شهرستان و همچنین حمایت های شهردار و اعضای شورای شاهدشهر گفت: با افتتاح نخستین آکادمی جودو و دفاع شخصی در شاهدشهر  گامی ارزشمند در جهت اشاعه فرهنگ ورزش های رزمی برداشته شد.

میرزایی با اشاره به اینکه ورزش مانع اعتیاد به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است گفت: پیشرفت رشته های رزمی و دفاع شخصی با همکاری مسئولان و برنامه ریزی مناسب ورزشی می تواند عامل تاثیر گذاری در پاسخگویی به اشتیاق علاقه مندان شود.

وی با بیان اینکه توسعه ورزش و پاسخگویی به نیاز ورزشی و فرهنگی جوانان به همکاری و حمایت مادی و معنوی مسئولان نیاز‌مند است،گفت: رشته رزمی و دفاع شخصی با استقبال مناسبی توسط ورزشکاران روبرو شده است که امیدوارم با پشتیبانی لازم به اهداف خود دست یابد.

نائب رئیس و دبیر هیئت جودو و دفاع شخصی شهرستان شهریار با بیان اینکه توسعه ورزش و پاسخگویی به نیاز ورزشی و فرهنگی جوانان به همکاری و حمایت مادی و معنوی مسئولان نیاز‌مند است،گفت: رشته رزمی و دفاع شخصی با استقبال مناسبی توسط ورزشکاران روبرو شده است که امیدوارم با پشتیبانی لازم به اهداف خود دست یابد.

 

نخستین آکادمی جودو و دفاع شخصی شاهدشهر نخستین آکادمی جودو و دفاع شخصی شاهدشهر نخستین آکادمی جودو و دفاع شخصی شاهدشهر نخستین آکادمی جودو و دفاع شخصی شاهدشهر نخستین آکادمی جودو و دفاع شخصی شاهدشهر نخستین آکادمی جودو و دفاع شخصی شاهدشهر نخستین آکادمی جودو و دفاع شخصی شاهدشهر نخستین آکادمی جودو و دفاع شخصی شاهدشهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.