اخبار شهرستان قدساخبارخبر مهمدر استان

نایب رییس شورای اسلامی شهرقدس: عریض شدن معابر، شهرقدس را زیباتر می‌کند

نایب رییس شورای اسلامی شهرقدس و رییس کمیسیون زیربنایی با تاکید بر ضرورت اجرای طرح بهبود عبور و مرور، گفت: عریض شدن معابر آثار مثبتی بر عبور و مرور و بهبود سیما و منظر شهر دارد.

نایب رییس شورای اسلامی شهرقدس: عریض شدن معابر، شهرقدس را زیباتر می‌کند

به گزارش شجرنیوز به نقل از شورای اسلامی شهرقدس، سمیه ملکی روز چهارشنبه افزود: یکی از معضلات موجود در شهرقدس که در سالیان گذشته با رشد ناهمگون شهر به وجود آمده بحث وجود معارضین در برخی معابر است که موجب ترافیک و مشکلاتی برای عبور و مرور شهروندان شده است.

وی ادامه داد: تعریض معابر به تدریج  استانداردهای لازم برای زیست‌پذیری و پایداری شهر و نهایتا خلق ارزش افزوده بیشتر برای شهروندان را مهیا می‌کند.

ملکی گفت: با توجه به ضرورت تکمیل شبکه معابر از طریق تملک املاک واقع در طرح بهبود عبور و مرور و منظر شهری مناطق سرخحصار، میدان آزادی ورودی خیابان صاحب‌الزمان، میدان آزادی ابتدای خیابان شهید عالمی تا سه‌راهی قدس، ابتدای خیابان چمن، چهارراه صاحب‌الزمان، بلوار امام حسین نرسیده به کوچه شهید گروسی در اولویت تعریض قرار گرفته است.

نایب رییس شورای اسلامی شهرقدس: عریض شدن معابر، شهرقدس را زیباتر می‌کند

نظارت بر عملکرد پیمانکاران فضای سبز و خدمات شهری افزایش یابد

رئیس شورای اسلامی شهرقدس گفت: نظارت بر عملکرد پیمانکاران فضای سبز و خدمات شهری افزایش یابد تا شاهد بهبود عملکرد آنها و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان باشیم.

حسینعلی مقدم با اشاره به پیگیری‌های شورا برای تامین روشنایی معابر افزود: در راستای روشنایی معابر تفاهم‌نامه‌ای با اداره برق امضا شد که طی آن مقرر است شهرداری لامپ‌های مورد نیاز را تهیه و اداره برق وظیفه نصب را بر عهده داشته باشد.

وی ادامه داد: با توجه به تسریع در ساماندهی معابر شهری طی روزهای اخیر نهضت آسفالت در شهر آغاز شده است و امیدواریم این روند رو به رشد باشد.

مقدم با بیان اینکه مدیریت شهری باید نظارت خود را بر عملکرد پیمانکارها افزایش دهد، اظهار کرد: با توجه به اینکه به فصل شروع لیگ برتر فوتبال نزدیک می‌شویم وضعیت استادیوم شهرقدس برای این بازی‌ها مشخص شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.