مجله شجراخبار

مهمترین خبر در ده روز اخیر

پایگاه خبری شجرنیوز در جدیدترین خبر خود از قول یکی از بلاگرهای اینستاگرام این طور گفته است: "زمانی که اینستاگرام را نصب کردم، هرگز فکر نمیکردم ماهانه حداقل 90 میلیون تومان درآمد داشته باشم!" او بلاگری است که فقط از حرکات ورزشی خود در طول روز کلیپ تهیه کرده و پخش می کند.

مهمترین خبر در ده روز اخیر

پایگاه خبری تحلیلی شجرنیوز: دنبال کردن اخبار سبب می شود ذهنی آزادتر نسبت به پیرامون خود داشته باشیم. خبر بخشی از زندگی ما شده است و نمی توان نسبت به ان بیخیال بود. شما می توانید از طریق پایگاه خبری شجر نیوز جدیدترین اخبار روز دنیا را دنبال نمایید.

پر مخاطب ترین اخبار در سه روز اخیر

روزانه هزاران خبر رد و بدل می شود اما برخی از آنها بسیار مورد توجه قرار می گیرند به طوری که افراد در رده سنی مختلف علاقه به دنبال کردن آن دارند. تحولات افغانستان یکی از پر مخاطب ترین اخبار در سه روز اخیر بوده است. جزییات این اخبار در سایت شجرنیوز به صورت لحظه ای عنوان می شود.

اینطور که مشخص است وضعیت افغانستان به نسبت هفته گذشته درگیر تغییرات خاصی بوده است. رسانه های مختلف معتقد هستند که جهان باید به داد مردم افغانستان برسد. برخی از دولتمردان حرف های تازه ای برای تحولات افغانستان زده اند که شجر نیوز به طور کامل به آن پرداخته است.

این روزها که وضعیت معیشتی در ایران کمی دردناک و سخت شده است مهاجرت از ایران مهمترین هدفی است که جوانان دنبال می کنند، برخی به فکر تحصیل هستند و برخی دوست دارند مهارتی یاد بگیرند و مهاجرت داشته باشند.

بر اساس بررسی های صورت گرفته توسط شجرنیوز مشخص شده است که ایده های افزایش درآمد از عبارت پر جستجو در ماه اخیر بوده است به طوری که جوانان بتوانند تمکن مالی لازم برای مهاجرت از ایران را داشته باشند. مهاجرت از ایران به واسطه خرید ملک در ترکیه موضوعی جنجالی در سایت خبری شجر نیوز بوده است! وقتی قیمت خانه در ترکیه ارزانتر از تهران باشد، چنین تصمیمی منطقی به نظر می رسد.

در تیترهای خبری در مورد سریال گاندو و حواشی آن صحبت شده است. منتقدان این سریال روز به روز بیشتر می شوند. برخی از منتقدان در مورد این سریال سیاست زدگی را ضعف بزرگی می دانند. طبق بررسی هایی که شجر نیوز روی داستان سریال گاندو و بازیگران آن داشته است، ادامه این سریال را با مشکلات خاصی پیش بینی کرده است.

 

خبر در 60 ثانیه!

برخی از موضوعات خبری در سایت های علمی نفوذ کرده اند به طوری که شجرنیوز انها را به صورت طبقه بندی در آورده و به مشروح شما رسانده است.

این روزها که بازار فضای مجازی داغ است و 70 درصد از مردم حداقل یک بار در روز به سراغ صفحات اینستاگرامی خود می روند، بررسی جدیدترین روش های افزایش فالوور در اینستاگرام کمک زیادی به رشد کسب و کار می کند.

شجرنیوز در جدیدترین خبر خود از قول یکی از بلاگرهای اینستاگرام این طور نوشته است: “زمانی که اپ اینستاگرام را نصب کردم، هرگز فکرش را نمیکردم ماهانه حداقل 90 میلیون تومان درآمد داشته باشم!” او بلاگری است که فقط از حرکات ورزشی خود در طول روز کلیپ تهیه کرده و پخش می کند.

در بین روش های افزایش فالوور در اینستاگرام، تبلیغات استوری و بنری بیشترین محبوبیت را کسب کرده است البته که این روزها هر موضوعی که فکرش را می کنید می تواند برای شما منبع درآمد محسوب شود. شجر نیوز توانسته جدیدترین روش های درآمدزایی در اینستاگرام را مورد بررسی قرار دهد و به نتایج خوبی رسیده است.

خبر های 60 ثانیه ای شجر نیوز شما را از بسیاری از اتفاقات روز ایران و جهان مطلع می سازد!

 

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

جدیدترین خبر

پایگاه خبری تحلیلی شجرنیوز

فکر می کنید وضعیت سربازان در زمان کرونا به چه صورت است؟ آیا دولت سعی در معافی سربازان در این دوران کرده است؟ وضعیت بهداشت و درمان در دوران کرونا چطور است؟ شجر نیوز از قول یکی از مسئولان اینطور توضیح داده است که ایران همیشه نیاز به سرباز دارد و نمی توان انتظار تعطیلی پایگاه های امنیتی را داشت. در بررسی های صورت گرفته مشخص شده است که وضعیت بهداشت و درمان در سربازخانه ها با مشکلات زیادی روبرو است.

شجرنیوز سعی کرده در قلب ژاپن ورود نماید و در مورد این کشور اطلاعات مفیدی ارائه دهد. ژاپن کشوری پر از موفقیت که تحولات آن برای کل دنیا عجیب است. اینطور که بررسی ها نشان می دهد هیچ خبری از کرونا در ژاپن نیست و این موضوع برای بسیاری از رسانه ها عجیب به نظر می رسد.

این بار شجرنیوز در مورد شرایط بهداشتی ژاپن بررسی های خوبی انجام داده است و مکانیزم بهداشت این کشور را از زمان آغاز کرونا تا به امروز مشخص کرده است. ژاپن همه تلاش خود را کرده تا مردم از هر نوع آلودگی در امان باشند و دولت این کشور سیاست های مالی عالی برای پوشش معیشتی کسب و کارها در نظر گرفته است.

پایگاه خبری شجرنیوز در جدیدترین مطلب خود در مورد روش های افزایش اعتماد به نفس نیز صحبت کرده است و در طی مصاحبه ای که با یکی از روانشناسان داشته توانسته تکنیک های جالبی در مورد افزایش اعتماد به نفس ارائه دهد.

 

مشروح خبرها

در صورتی که تیتری از اخبار برای شما جالب است می توانید با کلیک بر روی لینک های موجود به مشروح اخبار در شجرنیوز دسترسی داشته باشید. بسیاری از خبرها توسط تیم های خبری شجرنیوز بارها مورد بررسی قرار گرفته است تا در مورد صحت آن اطمینان حاصل شود.

اخبار مربوط به کرونا و تعداد جانباختگان، وضعیت واکسن، دوز دوم واکسن، مراقبت های پس از تزریق واکسن و … در این پایگاه خبری مورد بررسی قرار می گیرد. اینطور که بررسی ها نشان می دهد اخبار مربوط به کرونا به صورت لحظه ای تغییر می کند و با روشن نگه داشتن نوتیفیکشن سایت شجرنیوز می توانید به مشروح اخبار دسترسی داشته باشید.

 

شجرنیوز جدیدترین روش های سرمایه گذاری در سال 2021 را اعلام کرد!

بر اساس بررسی های صورت گرفته توسط پایگاه های مختلف سرمایه گذاری جهانی مشخص شد که سرمایه گذاری از طریق خرید ملک بهترین روش سودآوری محسوب می شود. شجرنیوز در این زمینه بیشترین تمرکز را داشته و توانسته تکنیک های جدید سرمایه گذاری افراد موفق را مورد بررسی قرار دهد در این راستا اطلاعات جالبی به دست آمده است که باید مورد بررسی قرار بگیرد. البته که روش های سرمایه گذاری در سال 2021 به نسبت سال گذشته دستخوش ریسک بالاتری است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.