اخبارفناوریفناوری نوین

معرفی جدیدترین گوشی موبایل از برندهای روز جهان

گوشی موبایل به یکی از نیازهای ضروری زندگی بشر تبدیل شده است. با توجه به تنوع زیاد در مدل و قیمت بهتر است با کمی تحقیق و با در نظر گرفتن توان مالی مدل دلخواه را انتخاب کنید. در این مجال به معرفی جدیدترین مدل گوشی های موبایل می پردازیم.

معرفی جدیدترین گوشی موبایل از برندهای روز جهان

پایگاه خبری تحلیلی شجرنیوز: بدون اغراق باید گفت زندگی در این دوران بدون تکنولوژی به خصوص با وجود جدیدترین گوشی موبایل امری اجتناب ناپذیر است. بسیاری از کارهای روزمره مثل برقراری تماس، ارسال پیام، خرید بلیط، پرداخت قبوض، جابجایی پول، سفارش غذا، درخواست تاکسی، ثبت نام ها و… با گوشی هوشمند حل می شود.

با این دستگاه کوچک به راحتی می توان وارد فضای مجازی شد، فیلم و عکس های به یادماندنی ثبت کرد و یا با دوستان خود تماس صوتی و تصویری برقرار کرد. امروزه و با این اوضاع اقتصادی، هر روز شاهد افزایش قیمت ها در بازارهای مختلف از جمله گوشی تلفن همراه هستیم و از جمله دلایل آن هم می توان به تحریم های اقتصادی، قاچاق کالا و نوسانات نرخ ارز در کشورمان است.

قیمت دلار تاثیر مستقیم بر روی محصولات وارد شده از کشورهای خارجی دارد که تلفن همراه هم یکی از آنهاست. طبیعی است در هر عرصه ای تقاضا بیشتر شود، قیمت ها هم تغییر و در اغلب موارد افزایشی می شود. در خصوص گوشی موبایل هم این گونه است.

شرکت های تولیدکننده گوشی تلفن همراه برای کسب سود بیشتر تلاش می کنند گوشی های با کیفیت، قدرتمند و مقرون به صرفه تولید کنند. برای خرید گوشی طبیعتاً باید بودجه را در نظر گرفت و در میان مدل های متفاوت گوشی، بهترین را انتخاب کرد. در ادامه قصد داریم گزارشی از جدیدترین مدل گوشی تلفن همراه را مرور کنیم.

برندهای پرفروش گوشی موبایل

برندهای پرفروش گوشی موبایل

گوشی سامسونگ

مهم ترین مدل گوشی سامسونگ در بازار دنیا، سری گلکسی نوت 20 اولترا است. جدیدترین مدل گوشی سامسونگ گلکسی A71 و گلکسی A52 می باشد. البته محبوب ترین مدل گوشی سامسونگ گلکسی A51 است. این مدل گوشی در واقع نسخه به روز شده A50 است که حاشیه باریک نمایشگر و دوربین بهبود یافته همراه با اندروید 10 باعث استقبال مصرف کنندگان شده است.

سامسونگ گلکسی A71

سامسونگ گلکسی A71

گوشی هوآوی

یکی از محصولات کامل و جامع هوآوی گوشی موبایل «P40 Pro» است که دو دوربین (40 و 50 مگاپیکسل) و سنسور هشت مگاپیکسلی تله فوتو و سنسور TOF سه بعدی امکان عکاسی در شرایط مختلف را برای شما فراهم می کند. البته دوربین سلفی آن هم دوگانه است و به سنسور سی و دو مگاپیکسلی در کنار سنسور TOF مجهز شده است. شرکت هوآوی این بار سری گوشی P30 نسخه Lite را معرفی کرد که در واقع گوشی میان رده و به نسبت P30 و P30 Pro قیمت ارزان تری دارد. امکانات آن رم شش گیگابایتی و دوربین 2 و 8 و 48 مگاپیکسلی در پشت گوشی است.

گوشی موبایل هوآوی مدل P40 Pro ظرفیت 256 گیگابایت

گوشی موبایل هوآوی مدل P40 Pro ظرفیت 256 گیگابایت

گوشی های اپل:

دلیل موفقیت شرکت اپل عرضه گوشی موبایل با مدل های محدود و کیفیت بالا به جای ارائه مدل های متنوع است. هدف شرکت اپل عرضه گوشی با مدل های رده بالا است که در این زمینه نیز موفق بوده است. تا این لحظه محبوب ترین مدل گوشی های شرکت اپل، آیفون 12 و آیفون 12Pro  بوده است.

گوشی آیفون 12 پرو مکس (IPhone 12 Pro Max) در حال حاضر با چند امکان جدید و دوربین 4 گانه به میدان آمده است. صفحه نمایش آیفون پرو مکس به پنل Super Retina مجهز شده است تا تصاویر با کیفیت بهتری را ارائه دهد. از ویژگی های جالب این گوشی، سالم ماندنش در عمق چهار متری آب به مدت نیم ساعت است. همچنین یکی دیگر از قابلیت هایش اتصال به شبکه G4 و G5 است و قاب شیشه ای آن امکان برطرف شدن مشکل آنتن دهی و نیز امکان شارژ بی سیم باتری را فراهم کرده است. این گوشی سه حافظه با ظرفیت 512 و 256 و 128 گیگابایتی دارد.

از قدرتمندترین مدل های آیفون

از قدرتمندترین مدل های آیفون

گوشی های مدل شیائومی:

شیائومی شرکتی چینی است که در سالهای گذشته بازاریابی مناسبی برای عرضه محصولات ارزان قیمت و با کیفیت خود داشته است و البته نظر بسیاری از مخاطبان را نیز جلب کرده است. هر چند تا چند سال پیش نام این برند در ایران خیلی شنیده نشده بود اما اکنون یکی از برندهای بسیار محبوب شده است. محبوبیت این برند به اندازه ای است که پیشنهاد اول فروشندگان گوشی موبایل به خریداران برند شیائومی است. شیائومی در محصولات خود از فناوری های نوین استفاده می کند.

 

گوشی شیائومی مدل Redmi Note 9T:

دو سیم کارته، ظرفیت 128 گیگابایت مجهز به فناوری G5، با دوربین سه گانه در پشت گوشی

یک گوشی عالی از برند ردمی

یک گوشی عالی از برند ردمی

 گوشی شیائومی مدل Redmi Note 10 – Note 10 Pro 

این مدل گوشی با ظرفیت 8 گیگابایت، 128 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین 64 مگاپیکسلی، نمایشگر ال سی دی، تراشه Snapdragon G732 و باتری 5050 میلی آمپری هم اکنون در بازار موجود است.

Redmi Note 10 – Note 10 Pro

Redmi Note 10 – Note 10 Pro

گوشی شیائومی مدل mi 11 pro

این آخرین مدل از سری «می» شیائومی و از جدیدترین مدل گوشی این شرکت است که به زودی در هند عرضه می شود. صفحه نمایش Amoled، دوربین سه گانه با لنز 108 مگاپیکسلی، باتری 4600 میلی آمپری با شارژ سریع 55 واتی از ویژگی های این مدل گوشی است. این گوشی در دو مدل با رم هشت گیگابایتی و حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی و همچنین مدلی با رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی به بازار خواهد آمد.

Redmi Note 10 – Note 10 Pro

مشخصات کامل گوشی موبایل شیائومی MI 11 و MI 11 PRO به بیرون درز کرد

گوشی شیائومی مدل Xiaomi Mi 11 Ultra

جدیدترین مدل گوشی شیائومی که از تراشه اسنپدراگون 888 بهره منده است و دوربین فوق العاده قدرتمند در پشت بدنه آن تعبیه شده است. دوربین 3 گانه آن به دلیل وجود یک سنسور 50 مگاپیکسلی و دو سنسور 48 مگاپیکسلی، عملکرد این گوشی موبایل را افزایش داده و از بزرگنمایی اپتیکال 120 برخوردار است. همچنین برای گرفتن سلفی، نمایشگر کوچکی کنار لنزهای دوربین پشتی آن قرار دارد که این امر را راحت تر کرده است.

بدنه این گوشه در دید اول نظر بیننده را جلب می کند. از ویژگی های دیگر آن داشتن حافظه داخلی 8 و 12 گیگابایتی است. فضای ذخیره سازی آن نیز 256 و 512 گیگابایتی است.

شیائومی می 11(Xiaomi Mi 11)

شیائومی می 11(Xiaomi Mi 11)

گوشی شیائومی Redmi K40 و K40 Pro

این مدل گوشی به زودی جایگزین سری Redmi K30 با نام تجاری Poco خواهد شد. نمایشگر Amoled ، باتری 4000 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع 55 واتی از ویژگی های خاص این گوشی موبایل است. احتمالا در آن از تراشه های Snapdragon 888، Snapdragon 870 و Dimensity 1200 استفاده خواهد شد.

بهترین گوشی های شیائومی 2021

بهترین گوشی های شیائومی 2021

گوشی mi 11 pro

از ویژگی های این گوشی داشتن دوربین 200 مگاپیکسلی، چیپست Snapdragon 888، صفحه نمایش 6.8 اینچی Amoled 2K، قابلیت شارژ بی سیم سریع 80 واتی می باشد.

می ۱۱ لایت، پرو و اولترا

می ۱۱ لایت، پرو و اولترا

 

در متن ارائه شده، به معرفی برخی گوشی های پرطرفدار و جدید پرداختیم. برای آشنایی بیشتر با مدل های جدید و به روز در جهان می توانید ما را در شجرنیوز و یا در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام شجرنیوز دنبال کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.