اقتصاداخبارصنعت و تجارت

معارفه ریاست هیئت مدیره هلدینگ مدیریت صنعت شوینده بهشهر

با تصویب هیئت مدیره هلدینگ مدیریت صنعت شوینده و طی حکمی از سوی مدیرعامل گروه توسعه صنایع بهشهر بهزاد یعقوبی به سمت ریاست هیئت مدیره این شرکت منصوب شد.

به گزارش شجرنیوز، در مراسمی به ریاست علی ملکی معاون امور شرکتها و مجامع و عضو هیئت مدیره “وبشهر” و با حضور هیئت مدیره شرکت مدیریت صنعت شوینده و همچنین برخی از مدیران گروه توسعه صنایع بهشهر، بهزاد یعقوبی به سمت ریاست هیئت مدیره  هلدینگ شوینده  منصوب و از زحمات احسان بادپا در زمان تصدی ریاست هیئت مدیره این شرکت تقدیر شد.

ملکی در سخنانی ضمن تقدیر از خدمات بادپا و تاکید بر حضور ایشان در هیئت ‌مدیره شوینده و ریاست کمیته حسابرسی آن، حضور یعقوبی را با توجه به اینکه وی دستیارویژه  مدیر عامل “وبشهر” نیز می‌باشد، در روند تصمیم ‌گیری‌ها و اقدامات هلدینگ شوینده بسیار مهم و موثر خوانده و تصریح کرد: امیدواریم حضور آقای یعقوبی باعث سرعت عمل بیشتر در تصمیمات و اقدامات و همچنین سهولت در انجام ماموریت‌های محوله شود.

صنعت شوینده

وی هلدینگ مدیریت صنعت شوینده را از شرکت‌های خوب مجموعه بهشهر برشمرد و ضمن توصیه به همکاری و مسئولیت پذیری در هیئت مدیره گفت: همه ما در شرکت ها متعلق به خانواده بزرگ گروه توسعه صنایع بهشهر و بانک ملی هستیم و هر مسئولیتی که در هر مقطعی به ما سپرده می شود؛ بایستی با اجماع نظر و احترام متقابل و همچنین تمرکز بر کار شرکت را در مسیر توسعه همه جانبه قرار دهیم. معاون امور شرکت های “وبشهر” با اشاره به برخی جابجایی‌ها در سمت های مختلف عنوان کرد: شرکت به مثابه یک موجود زنده است و تغییرات نیز از الزامات یک شرکت زنده؛ همه ما پس از انجام ماموریت و عمل به مسئولیت خود در مقاطع مختلف تغییر کرده ایم و خواهیم کرد و این تغییرات اجتناب ناپذیر است.

گفتنی است یعقوبی ریاست هیئت مدیره شرکت های توسعه صنایع غذایی به پخش و گلتاش و همچنین عضویت در هیئت مدیره شرکت نکاء چوب مازندران را در کارنامه کاری خود دارد و اکنون نیز به عنوان مشاور و دستیار ویژه مدیرعامل در گروه توسعه صنایع بهشهر حضور دارد.

منبع: بیدنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.