اخبار شهرستان شهریاراخبارخبر مهمدر استان

مسابقه فوتبال جام مهربانی در شهریار برگزار می شود

مدیر ورزش و جوانان شهرستان شهریار گفت: مسابقه فوتبال جام مهربانی میان تیم منتخب شهرداری و شورا با تیم فوتبال بیماری های خاص در این شهرستان برگزار می شود.

مسابقه فوتبال جام مهربانی در شهریار برگزار می شود

به گزارش شجرنیوز، مجید هاشملو درخصوص یرگزاری این مسابقه افزود: عصر یکشنبه ۲۶ تیر همزمان با عید غدیر خم مسابقه فوتبال میان تیم منتخب شورا و شهرداری و تیم سندرم داون برگزار می شود.

وی با بیان اینکه سندرم داوون یک بیماری اختلال ژنتیکی است و مبتلایان به آن هیچ تفاوت خاصی نسبت به دیگر افراد ندارند یادآورشد: در قالب این مسابقه قصد داریم تا نشان دهیم که تفاوت های فیزیکی و ظاهری نمی تواند مانع از حضور و فعالیت کودکان سندرم داون در جامعه و تمرین های ورزشی شود.

هاشملو اظهارداشت: بناست این کودکان در قالب یک تیم واحد به بازی در مقابل تیم شهرداری بپردازند تا در حاشیه این بازی به جامعه القا شود که این کودکان مشکلی برای زندگی عادی ندارند.

مدیر ورزش و جوانان شهرستان شهریار با اشاره به برگزاری همایشی در روزهای پایانی تیر سال جاری برای ورزشکاران معلول و جانباز این شهریار گفت: قصد داریم تا در کنار ایجاد فضای مفرح و شاد برای این ورزشکاران، از خانواده های آنان نیز که با علم به معلولیت فرزندان خود، زمینه حضور آنان در فضاهای ورزشی را فراهم کردند تقدیر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان شهریار تنها کانون جانبازان و معلولین غرب استان تهران و جنوب و شرق البرز دارد و تیم های دو میدانی، بوچی، والیبال نشسته، وزنه برداری و شطرنج در آن فعال هستند و حتی ورزشکارانی از نقاط مختلف مانند رباط کریم و کرج برای حضور در این تیم ها به شهریار می آیند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.