اخبارانتخاباتسیاست

مديرعامل پاكسان؛ بايد كشور را به دست افراد اصلح بسپاريم

مديرعامل پاكسان، پرسنل اين مجموعه را مشاركت حداكثري در انتخابات رياست جمهوري دعوت نمود.

به گزارش شجرنیوز، حسن بقائي مديرعامل پاكسان با اشاره به اهميت فزاينده اين دوره از انتخابات گفت: امروز ایران ما برای عبور از بحران‌های پیش‌رو و ترمیم اقتصاد، بیش از همیشه به همدلی، انسجام ملی و مشارکت حداکثری نیازمند است.

وي با تاكيد بر اهميت انتخابات سرنوشت ساز سيزدهمين دوره رياست جمهوري افزود: دست یابی به هر دستاورد ارزشمندی نیازمند رعایت قاعده و قوانین آن موضوع است و از ویژگی های کشوری قدرتمند مشارکت حداکثری در انتخابات است. به فرموده مقام معظم رهبري و تاكيدات ايشان انتخابات متعلق به همه مردم ايران است و نبايد به فريب هاي دشمنان خارجي و داخلي توجه نمود.

بقائي با بيان اينكه كساني كه مردم را از انتخابات دلسرد مي كنند دلسوز مردم نيستند يادآورشد: اصل و بناي اين كشور ولايت فقيه و جمهوري اسلامي است و خوشبختانه مردم فهيم ايران خصوصا پرسنل زحمتكش اين مجموعه به اين امر باور داشته و اين باورمندي، مايه اتحاد و همبستگي در سطح كشور شده است.

مديرعامل پاكسان دعوت به حضور آحاد مردم در انتخابات را وظيفه شرعي همگان معرفي كرد و گفت:  همه افراد جامعه بايد خود را موظف بدانند كه مردم را به مشاركت در انتخابات دعوت كنند تا توطئه هاي دشمن بي اثر شده و بتوانيم تصويري از يكپارچگي و اتحاد و اعتقاد به جمهوري اسلامي را به نمايش بگذاريم.

بقائي با اشاره به خصوصيات فرد اصلح كه مقام معظم رهبري بارها بر آن تاكيد فرموده اند يادآورشد: انتخاب ما بايد اصلح ترين فرد صالح بر اساس معيارهاي مورد تاكيد مؤكد معظم‌له باشد تا در كشور عزيزمان شاهد تشتت و بي ثباتي نباشيم و امور كشور را به فرد شايسته اي بسپاريم.

انتخاب فردی اصلح طبق اصل ۱۱۷ قانون اساسی برای قرار گرفتن در مهمترین مسند مدیریت کشور به نام رئیس جمهوری مطرح است و بنابراین شهروندان با احساس تکلیف و وظیفه شرعي، ملی و میهنی در بزرگترین رویداد سیاسی مشارکت داشته باشند تا دشمنان این مرز و بوم که همواره با طراحی نقش‌های شوم به دنبال تضعیف نظام و ناکارآمد نشان دادن هستند، همانند گذشته از این رهگذر با دست خالی عبور کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.