اخباردنیای فوتبالورزش

فرهاد به دنبال انتقام و جبران / تقابل منصوریان و خطیبی با تیم‌های سابق

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشورمان با برگزاری ۳ دیدار به اتمام خواهد رسید

به گزارش شجرنيوز، مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشورمان روز‌ چهارشنبه با برگزاری ۳ دیدار به اتمام خواهد رسید. مسابقاتی که به دلیل حضور تیم‌های بزرگ (استقلال، فولاد و تراکتور) و رقیب‌های کمتر شناخته شده آن‌ها می‌توانند روزی پر از شگفتی را برای فوتبال کشورمان رقم بزنند.

آلومینیوم اراک – تراکتور تبریز / چهارشنبه ساعت ۱۹:۳۵ ورزشگاه امام خمینی ( ره ) اراک

تیم‌های فوتبال آلومینیوم و تراکتور چهارشنبه شب در شرایطی به مصاف یکدیگر می‌روند که سرمربیان کنونی ۲ تیم یعنی علیرضا منصوریان و رسول خطیبی در نیم فصل اول هدایت تیم‌های یکدیگر را بر عهده داشته اند و شاید این دیدار را مسابقه ای برای انتقام از تیم سابق خود بدانند.

تیم آلومینیوم اراک که از زمان حضور منصوریان در این تیم تا کنون شکستی را متحمل نشده، امیدوار است که در ورزشگاه خانگی خود در اراک بتواند تیم رسول خطیبی را شکست دهد و با حفظ آمار خوب خود و شکست تیم تبریزی، به مرحله یک چهارم جام حذفی صعود کند.

شاگردان خطیبی که در لیگ قهرمانان آسیا حضوری موفقیت آمیز را برای خود ثبت کرده اند نیز قصد دارند با شناختی که رسول خطیبی از تیم سابق خود دارد، اولین شکست آلومینیوم را بعد از حضور منصوریان به تیم اراکی تحمیل و به مرحله بعدی این مسابقات صعود کنند.

تراکتور در فصل گذشته جام حذفی موفق به کسب عنوان قهرمانی این مسابقات شده بود.

لیگ برتر فوتبال

قشقایی شیراز – فولاد خوزستان / چهارشنبه ساعت ۱۹:۱۵ ورزشگاه پارس شیراز

تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و قشقایی شیراز برگزار کننده دیگر دیدار این مرحله از مسابقات هستند. دیداری که برای ۲ تیم مخصوصا تیم جواد نکونام از اهمیت بالایی برخوردار است.

فولادی‌ها که با شکست تیم ماشین سازی به این مرحله از مسابقات رسیده اند، امیدوارند که بعد از شکست عجیبشان از تیم نساجی در لیگ برتر به پیروزی دست یابند و به مرحله بعدی جام حذفی صعود کنند. فولادی‌ها که این روز‌ها و بعد از لیگ قهرمانان آسیا بسیاری از بازیکنان خود را به دلایل مختلفی مانند مصدومیت و یا ابتلا به ویروس کرونا در اختیار ندارند، تمام سعی خود را برای شکست این تیم مشهور شیرازی به کار خواهند گرفت.

در طرف دیگر این مسابقه تیم قشقایی شیراز است  که در لیگ دسته اول فوتبال کشورمان شرایط خوبی ندارد و در انتهای جدول حضور دارد. این تیم امیدوار است که بعد از گذشت چند فصل، بار دیگر در شیراز و این بار مقابل تیم بزرگ فولاد خوزستان به پیروزی برسد و علاوه بر حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، خاطره شگفتی سازی مقابل پرسپولیسی‌ها و حذف این تیم را از جام حذفی تکرار و هواداران شیرازی خود را خوشحال کند.

فوتبال برتر

استقلال تهران – ذوب آهن اصفهان / چهارشنبه ورزشگاه آزادی ساعت ۱۹:۳۵

آخرین و حساس‌ترین دیدار این مرحله از مسابقات جام حذفی میان ۲ تیم لیگ برتری استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار خواهد شد. مسابقه‌ای که با توجه به شکست تیم استقلال و فرهاد مجیدی در ۲ مسابقه‌ قبلی خود، از اهمیت بسیار بالایی برای آبی‌ها برخوردار است و شاگردان مجیدی تمام توان خود را برای شکست رقیب سرسخت خود به کار خواهند گرفت.

شاگردان مجیدی که روزهای گذشته در لیگ برتر مقابل تیم ذوب آهن و در استادیوم آزادی با نتیجه ۲ بر صفر شکست خوردند و بعد از آن دربی پایتخت را هم با شکست به اتمام رساندند، راهی به جز پیروزی مقابل حریف اصفهانی خود ندارند.

تیم فوتبال استقلال با هدایت مجیدی در فصل گذشته موفق به حضور در فینال جام حذفی شد، اما در بازی پایانی مقابل تراکتور تبریز شکست را پذیرفت و نایب قهرمان این مسابقات در فصل گذشته نام گرفت.

در طرف دیگر این مسابقه شاگردان مجتبی حسینی هستند که بازی گذشته خود در لیگ برتر را مقابل گل گهر سیرجان با شکست پشت سر گذاشته اند، امیدوارند مانند مسابقه‌ ۱۰ روز قبل خود مقابل آبی‌ها، بار دیگر این تیم را شکست دهند و این بار با پیروزی مقابل شاگردان مجیدی به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشورمان صعود کنند.

ذوبی‌ها که در جدول لیگ برتر وضعیت خوبی را پشت سر نمی‌گذارند، حضور در جام حذفی را فرصتی برای درخشش خود و حتی صعود به لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده می‌دانند.

فرهادمجیدی


منبع : باشگاه خبرنگاران

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.