اخبار شهرستان ملارداخباردر استان

فرآیند بازآفرینی شهری و پیاده راه سازی در مارلیک اجرایی شد.

فاز دوم پروژه پیاده راه بلوار ارغوان به زودی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

فرآیند بازآفرینی شهری و پیاده راه سازی در مارلیک اجرایی شد

به گزارش شجرنیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ملارد؛ محمد بهمنی اظهار داشت: با عنایت به استقبال بی نظیر شهروندان مارلیکی از فاز یک پیاده راه ارغوان ، طراحی و احداث فاز دوم این پروژه در دستور کار شهرداری قرار گرفت .

بهمنی با اذعان به خبر فوق بیان کرد: با توجه به اهمیت ارتقا فضای سلامت و نشاط شهر و شهروندان و همچنین ایجاد شهری پویا و ساکنین سالم و با روحیه شاداب، شهرداری برخود واجب دانست تا محیطی سالم و ایمن طراحی نماید ، بصورتی که به راحتی در دسترس ساکنین و شهروندان قرار گیرد .

وی افزود: پروژه فاز اول پیاده راه بلوار ارغوان در ضلع شرقی بلوار در سال 1400 به منظور محل پیاده روی و پیست ویژه دوچرخه سواری همراه با جانمایی و نصب اسباب بدنسازی طراحی، اجرا و به بهره برداری رسید.

شهردار ملارد گفت: این پروژه به یاری خداوند با استقبال بی نظیر ساکنین منطقه مارلیک روبرو شد، در نتیجه شهرداری طرح فاز دوم این پروژه را در ضلع غربی بلوار کلید زد و از روزهای آغازین سال جاری با طراحی و رفع موانع موجود نسبت به عملیاتی کردن فاز دوم اقدام نمود.

بهمنی در تشریح ادامه خبر عنوان کرد: با تلاش همکاران حوزه معاونت امورزیربنایی و ترافیک شهرداری، تخریب جداول و پیاده رو قدیمی ضلع غربی بلوار آغاز و عملیات نخاله برداری، تسطیح، رگلاژ و زیرسازی پروژه انجام شد و در ادامه با همت عوامل عمرانی با اجرای جدول گذاری و قطعه بندی مسیر و ایجاد یک مسیر ویژه دوچرخه سواری عملیات اجرای کفپوش اجرایی گردید.

سکاندار شهرداری ملارد در خاتمه ابراز امیدواری کرد و گفت: فاز دوم پروژه پیاده راه بلوار ارغوان به زودی جهت افتتاح و بهره برداری آماده خواهدشد و در دسترس دوستداران سلامت و شهروندان مارلیکی قرار خواهد گرفت.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.