اخبار شهرستان قدساخبارخبر مهمدر استان

طرح روان‌سازی بار ترافیكی بلوار انقلاب اسلامی و شهید كلهر شهرقدس

جلسه هم‌اندیشی با هدف بررسی و رفع مشکلات ترافیکی در بلوار ۴۵ متری انقلاب اسلامی و شهید کلهر شهرقدس با حضور مهندس شهلی شهردار، چناقچی رئیس شورای‌ اسلامی شهرستان، ششگل‌نژاد، مهینی و یوسفی اعضای شورای اسلامی، سرپرست منطقه ۲، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری و مشاوران ترافیکی بخش خصوصی در دفتر شهردار قدس برگزار شد.

طرح روان‌سازی بار ترافیكی بلوار انقلاب اسلامی و شهید كلهر شهرقدس

به گزارش شجرنیوز به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های مجموعه مدیریت شهری در دوره ششم شورای اسلامی، برطرف کردن معضلات ترافیکی در شهرقد‌س جهت ارتقای سطح رفاه شهروندان است که این امر می‌بایست به صورت کاملا اصولی و مطابق با علم روز اجرایی شود.

رفع معضلات و گره‌های ترافیکی همواره مستلزم بررسی‌ها و مطالعات دقیق بوده تا از بروز مشکلات احتمالی در آینده جلوگیری کند.

در همین راستا، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرقدس با دعوت از اساتید و مشاوران برجسته ترافیکی درصدد شناسایی دقیق و رفع معضلات ترافیکی شهرقدس با اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مطلوب هستند.

بنا بر این گزارش، صبح امروز جلسه هم‌اندیشی با هدف بررسی و رفع مشکلات ترافیکی در بلوار ۴۵ متری انقلاب اسلامی و شهید کلهر شهرقدس در دفتر شهردار قدس برگزار شد و راهکارهای اصولی و کارشناسی به منظور رفع این مشکلات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.