دنیای فوتبالاخبارورزش

صعود منچستر با گلزنی رونالدو در شب توقف بارسلونا و پیروزی پرگل چلسی

هفته پنجم لیگ قهرمانان در روز سه شنبه پیگیری شد و منچستر، بایرن مونیخ و چلسی مقابل حریفان خودشان پیروز شدند.

به گزارش شجرنيوز، در آغاز هفته پنجم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، سه‌شنبه شب 2 بازی در گروه‌های E  و F برگزار شد که در پایان آنها تیم‌های فوتبال منچستریونایتد و بایرن مونیخ مقابل رقبای خود به برتری رسیدند.

نجات منچستر به دست رونالدو

در گروه F تیم فوتبال منچستریونایتد در خانه تیم ویارئال با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید. در این بازی که اولین بازی شیاطین سرخ پس از اخراج اولگنار سولسشایر از سرمربیگری این تیم بود، کریستیانو رونالدو در دقیقه 78 قفل دروازه‌ها را شکست و اولین گل را برای میهمان انگلیسی به ثمر رساند. جیدون سانچو هم در دقیقه 90 دومین گل بازی را برای منچستری‌ها به ثمر رساند تا یونایتد همچون بازی رفت دو تیم پیروز شود. با این نتیجه منچستریونایتد 10 امتیازی شد و به عنوان اولین تیم از این گروه صعود کرد.

در گروه E نیز بایرن مونیخ در خانه تیم دیناموکیف اوکراین با نتیجه 2 بر یک پیروز شد. روبرت لواندوفسکی در دقیقه 14 و کینگزلی کومان در دقیقه 42 گل‌های بایرن مونیخ را به ثمر رساندند و گارماش در دقیقه 70 تنها گل تیم میزبان را زد.

در ادامه هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا بامداد امروز (چهارشنبه) ۶ دیدار دیگر برگزار شد که در یکی از مهم‌ترین این دیدارها چلسی در استمفورد بریج با چهار گل یوونتوس را در هم کوبید.

در این دیدار در چارچوب گروه H، ابتدا چالوباه، مدافع جوان چلسی، شاگردان توخل را در نیمه نخست پیش انداخت و این نیمه با همین یک گل به پایان رسید. آتش بازی بازیکنان چلسی اما در نیمه دوم بود که به یوونتوس رحم نکرد و سه گل زیبا وارد دروازه شزنی کردند تا ضمن پیروزی در این دیدار، انتقام باخت دور رفت را از این تیم بگیرند.

در دیگر دیدار این گروه مالمو و زنیت در غیاب سردار آزمون به تساوی یک، یک رسیدند. با این نتایج چلسی با ۱۲ امتیاز و با تفاضل گل بهتر صدرنشین گروه H شد تا صعودش به دور حذفی را همانند یوونتوس قطعی کند. زنیت با چهار و مالمو با یک امتیاز در رده‌های سوم و چهارم این گروه قرار گرفتند.

در گروه E بنفیکا و بارسلونا در حالی که دو تیم موقعیت‌های خوب گل‌زنی داشتند با تساوی بدون گل به پایان رسید. این تساوی تکلیف دومین صعود کننده گروه را گره زد و شاگردان ژاوی کار سختی برای صعود دارند چرا که در آخرین دیدار مرحله گروهی باید به مصاف بایرن بی‌رحم بروند.

در این گروه بایرن مونیخ با ۱۵ صدرنشین است و به مرحله حذفی صعود کرده است. بارسلونا با هفت، بنفیکا با پنج و دینامو کیف با یک امتیاز در رده‌های بعدی این گروه قرار گرفتند.

در گروه جذاب F، آتالانتا و یانگ بویز سوئیس در دیداری جذاب به تساوی ۳، ۳ رضایت دادند. در این دیدار ابتدا آتالانتا دو بار پیش افتاد اما یانگ بویز به بازی برگشت و با زدن گل سوم در آستانه پیروزی مقابل آتالانتا بود اما موریل در دقایق پایانی بازی را به تساوی کشاند.

با این نتیجه آتالانتا با ۶ و یانگ بویز با چهار امتیاز در رده‌های سوم و چهارم جدول رده‌بندی این گروه قرار گرفتند. ضمن این که منچستر یونایتد که با پیروزی مقابل ویارئال ۱۰ امتیازی شده بود، با توقف آتالانتا صعودش به مرحله حذفی قطعی شد.

در گروه G، لیل با یک گل مقابل سالزبورگ و سویا با دو گل مقابل ولفسبورگ به برتری رسیدند. با این نتایج، لیل با هشت، سالزبورگ با هفت، سویا با ۶ و ولفسبورگ با پنج امتیاز در رده اول تا چهارم قرار گرفتند تا تکلیف این گروه در هفته آخر مشخص شود.

 

منبع: ايلنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.