اخباراخبار شهرستان بهارستانخبر مهمدر استان

شهربازی الهیه در شهرستان بهارستان پلمپ شد

بازرسان استاندارد، شهربازی الهیه در شهرستان بهارستان را به دلیل نداشتن مجوز بهره‌برداری برای تجهیزات خود، با دستور دادستانی این شهرستان پلمپ کردند.

شهربازی الهیه در شهرستان بهارستان پلمپ شد

به گزارش شجرنیوز از بهارستان، عباس نوری مدیرکل استاندارد استان تهران، با اشاره به اجباری بودن استانداردسازی مراحل ساخت، نصب و بهره‌برداری از تجهیزات تفریحی زمین‌های بازی و شهربازی‌ها گفت: تجهیزات شهربازی الهیه توسط کارشناسان این اداره‌کل پلمپ شده بود، که پس از فک پلمپ غیرقانونی توسط بهره‌بردار مجموعه، پرونده برای رسیدگی به محاکم قضایی ارجاع شد.

وی در این خصوص توضیح داد: شهربازی مذکور با توجه به مکاتبات این اداره‌کل با شهرداری گلستان و اخطار به بهره‌بردار، در خصوص ممنوعیت فعالیت به دلیل نداشتن مجوز بهره‌برداری برای تجهیزات بازی خود، با دستور مستقیم دادستان شهرستان بهارستان و با حضور ماموران نیروی انتظامی و نماینده شهرداری گلستان پلمپ شد.
دبیر شورای استاندارد استان تهران، با تاکید بر اینکه همه مالکان و بهره‌برداران تجهیزات تفریحی باید تصویر مجوز بهره‌برداری معتبر خود را در معرض دید مراجعان قرار دهند، هشدار داد: در صورت اقدام نکردن به استانداردسازی تجهیزات خود، علاوه بر پلمپ تجهیزات و ممانعت از ادامه فعالیت، به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.