اخبار شهرستان اسلامشهراخبارخبر مهمدر استان

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامشهر معرفی شد

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر با حضور جمعی از مسئولان معرفی شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامشهر معرفی شد

به گزارش شجرنیوز، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، حسین اصغری شیوایی را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر منصوب کرد.

در متن حکم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به حسین اصغری شیوایی آمده است: بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب عالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر» منصوب می‌شوید. امید است با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شایسته از توانمندی‌های سرمایه‌های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه کنید.

طهرانچی در نامه‌ای جداگانه از خدمات و تلاش‌های حامد زارعی سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر قدردانی کرد.

به گزارش آنا، مراسم تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر امروز سه‌شنبه با حضور محمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و با حضور کارکنان و مسئولان واحد اسلامشهر در سالن اجتماعات این واحد دانشگاهی برگزار شد.

آقامیری در این مراسم با قدردانی از تلاش‌های زارعی در زمان تصدی مسئولیت واحد اسلامشهر برای حسین اصغری شیوایی نیز توفیق در پیشبرد واحد اسلامشهر در راستای سند تحول دانشگاه آزاد اسلامی را آرزو کرد.

اصغری شیوایی پیش از این معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر بود.

این مراسم با اعطای حکم حسین اصغری شیوایی و تجلیل از حامد زارعی توسط رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به پایان رسید.

گفتنی است آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور به‌تازگی در حکمی حامد زارعی رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر را به عنوان رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.