اخبارذره بین شجرمجله شجر

سرنوشت ایوانیکا ترامپ پس از ترک کاخ سفید چه خواهد بود؟

 گمانه‌زنی‌هایی در مورد آینده ایوانکا، دختر دونالد ترامپ بعد از پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری مطرح شده است.

به گزارش شجرنیوز، روزنامه گاردین انگلیس نوشت که ایوانکا ترامپ به عنوان مشاور رئیس جمهوری فعالیت می‌کند و وطیفه وی تقویت جایگاه آموزشی و اقتصادی زنان و خانواده‌های آنها است. ایوانیکا همچنین به توسعه نیروی کار و مهارت‌های شغلی به منظور دستیابی به رشد اقتصادی اهمیت ویژه ای می‌دهد.

وی قبل از ورود به کاخ سفید، مشغول فعالیت در شرکت پیمانکاری پدرش بود. او در زمینه تولید پوشاک نیز فعالیت داشت و به عنوان عضو کمیته داوری در برنامه‌های تلویزیونی پدرش خضور داشت.

گاردین نوشت احتمال دارد ایوانیکا به شرکت پیمانکاری پدرش بازگردد. اما این کار نیز برای وی بی دردسر نخواهد بود چرا که دفتر دادستان کل منطقه منهتن قصد دارد تا اظهارنامه‌های مالیاتی ترامپ را در قالب یک تحقیقات مالی پیچیده تحویل بگیرد و پیشتر نیز از “رفتار مجرمانه گسترده و بلند مدت در شرکت ترامپ” سخن به میان آورده بود.

دادستان کل نیویورک نیز بررسی هایی را در مورد این موضوع انجام می‌دهد که شرکت ترامپ به نام “سازمان ترامپ” به عمد در اعلام ارزش خانه‌های واقع در شمال شهر نیویورک مبالغه کرده‌اند یا خیر. قصد این شرکت در بیشتر عنوان کردن ارزش دارایی‌ها، گرفتن وام‌ها و سیاست‌های بیمه‌ای مناسبت‌تر بوده است.

همچنین بعید نیست ایوانکا به دنیای مد بازگردد، چراکه او صاحب برند تجاری به نام خودش است، اما وی به دلیل فعالیتش در کاخ سفید و حتی می توان گفت بخاطر کم بودن مشتریان و فروش، در ژوئیه ۲۰۱۸ پایان کار آن را اعلام کرد.

با این وجود، شایعاتی نیز مبنی بر پیشنهادهای تلویزیونی به خانواده ترامپ قبل از پایان رای گیری انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا وجود دارد و به ویژه از ایونکا خواسته شده تا در این برنامه‌ها حضور یابد. حتی به وی پیشنهاد شده است تا برنامه ویژه خودش را داشته باشد و این مساله ممکن است فرصت قابل توجهی برای دختر ترامپ باشد، چراکه این برنامه‌ها باعث شده بودند خانواده وی تبدیل به ستاره‌های واقعی شوند.

 

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.