اخبار شهرستان قدساخبارخبر مهمدر استان

ساخت درمانگاه تخصصی شهرقدس نیازمند کمک خیرین است

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران خاص شهرستان قدس با اشاره به پیشرفت 30 درصدی پروژه ساخت درمانگاه تخصصی گفت: با کمک خیرین در تامین اقلام و تکمیل ساخت ساختمان می‌توان خدمات بیشتری به بیماران خاص ارائه داد.

ساخت درمانگاه تخصصی شهرقدس نیازمند کمک خیرین است

به گزارش شجرنیوز از شهرقدس، احمد محمدی صفا مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران خاص شهرستان قدس در خصوص پروژه ساخت درمانگاه تخصصی بیماران خاص عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پروژه از سال ۹۳ کلنگ زنی شد و در فضایی به مساحت ۲ هزار مترمربع در حال ساخت بوده که تاکنون تا طبقه ششم ساخته شده است.

وی گفت: در حال حاضر ساخت درمانگاه حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که جهت ادامه ساخت نیازمند تامین بودجه و کمک خیرین است تا بتوان با تکمیل ساختمان و تجهیز آن خدمات رایگان به بیماران سرطانی، هموفیلی، تالاسمی، ام اس، پیوندی و دیالیزی ارائه داد.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران خاص شهرستان قدس افزود: در ارتباط با ساخت تاکنون کمکی از دستگاه‌های دولتی نبوده و با کمک‌های مردمی پیش‌روی داشته و در تلاش هستیم که با ادامه روند کمک رسانی‌ها و خیرین طبقات دیگر نیز به اتمام برسد.

وی با اشاره به فعالیت مرکز دیالیز نرگس تحت پوشش انجمن گفت: بیش از ۵۰ نفر بدون دریافت هزینه‌ای و تحت پوشش بیمه در این مرکز خیریه دیالیز می‌شوند و با تکمیل این ساختمان، محل استیجاری دیالیز نیز به این درمانگاه منتقل خواهد شد که می‌تواند به ۴۰ تخت در سه شیفت برای ۱۲۰ نفر خدمات دهی داشته باشد.

محمدی صفا ادامه داد: حدود ۱۴۰۰ نفر بیمار تحت پوشش انجمن هستند که ۷۶۰ نفر بیمار سرطانی و ۹۰ بیمار دیالیزی را شامل می شود.

انجمن حمایت از بیماران خاص در سال ۷۹ تاسیس شد و از سال ۸۴ بخش دیالیز و درمانی آن راه‌اندازی و فعالیت داشت اما براثر حوادث سال ۹۸ به دلیل تخریب و آسیب‌های جدی که به مرکز خیریه دیالیز رسید، فشارها و زحماتی بر بیماران وارد شد که با پیگیری‌های انجام شده و دریافت مجوز، یک مرکز استیجاری جهت دیالیز در حال فعالیت بوده که با ساخت درمانگاه خیریه تخصصی با کمک خیرین تمام خدمات به این مکان انتقال خواهد یافت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.