شبکه اجتماعیاخبارفناوریمجله شجر

روش های افزایش فالوور در اینستاگرام در سال 2021

اگر به دنبال آسان ترین روش های افزایش فالوور در اینستاگرام هستید، می توانید به تبلیغات بلاگری اعتماد کنید. در این روش شما محصول و پیجی که محصول در آن به فروش می رسد را به بلاگر معرفی می کنید و او بابت تبلیغات از شما هزینه دریافت می کند. او از محصول شما در پیج خود در استوری یا پست تعریف کرده و به جذب فالوور برای پیج شما کمک زیادی می کند.

روش های افزایش فالوور در اینستاگرام در سال 2021

پایگاه خبری تحلیلی شجرنیوز:  روش های افزایش فالوور در اینستاگرام به نسبت قبل کمی فرق کرده است! دیگر دوره خرید فالوور فیک به سر آمده و باید روش های مطمئن برای جذب فالوور در اینستاگرام را انتخاب کرد!

افزایش فالوور در اینستاگرام

افزایش فالوور در اینستاگرام

جدیدترین روش های افزایش فالوور در اینستاگرام 2021

یکی از بهترین روش های افزایش فالوور در اینستاگرام که توسط شجرنیوز به تایید رسیده است، اینفلوئنسر مارکتینگ یا همان تبلیغات بلاگری است. عده ای در اینستاگرام بسیار معروف هستند، شاید هیچ هنر خاصی هم نداشته باشند اما فالوور بالایی دارند. این افراد بلاگر شناخته می شوند.

یعنی کسی که بسیاری از کاربران او را می شناسند. اگر به دنبال آسان ترین روش های افزایش فالوور در اینستاگرام هستید، می توانید به تبلیغات بلاگری اعتماد کنید. در این روش شما محصول و پیجی که محصول در آن به فروش می رسد را به بلاگر معرفی می کنید و او بابت تبلیغات از شما هزینه دریافت می کند.

او از محصول شما در پیج خود در استوری یا پست تعریف کرده و از فالوورهای خود می خواهد که پیج شما را دنبال نماید. در جدیدترین روش های افزایش فالوور در اینستاگرام از طرح های تخفیف فالوور مشترک نیز توسط بلاگرها استفاده می شود تا جذب فالوور بیشتر و سریع تر صورت بگیرد.

پایگاه اینترنتی شجرنیوز آمار جالبی در مورد تبلیغات بلاگری اعلام کرده است. اینطور که مشخص است بلاگرها به واسطه تبلیغات می توانند روزانه از 100 هزار تومان الی 12 میلیون تومان درآمدزایی داشته باشند، این رقم درآمد جامعه جهانی را به تعجب وا داشته است.

آموزش انواع روش های افزایش فالوور در اینستاگرام

افزایش فالوور

محتوا پادشاه است!

در بین روش های افزایش فالوور در اینستاگرام قطعاً محتواسازی روشی تضمین شده است! کافیست کمی ایده و خلاقیت داشته باشید. بگذارید این موضوع را به شکل دیگری برای شما توضیح دهیم فرض کنید شما در پیج خود در مورد محصولات بهداشتی و درمانی فروشگاه اینترنتی راه اندازی کرده اید!

در این راستا قصد شما فروش مسواک از برند X است، در این حالت به جای اینکه بگویید مسواک X سبب می شود تا دندان شما پوسیده نشود، بگویید: ” با مسواک X از شر مته های دردناک دندانپزشکی خلاص شوید!”  با یک مقایسه ساده می توانید تفاوت در جذب فالوور را متوجه شوید! محتوا سازی باید صمیمی، دقیق، هدفمند و همیشگی باشد! محتوا بهترین روش های افزایش فالوور در اینستاگرام محسوب می شود به طوری که هر روز حرف تازه ای برای زدن داشته باشید.

 

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

 

پیج خود را به چالش بکشید!

بررسی های صورت گرفته توسط پایگاه خبری شجر نیوز اینطور مشخص کرده است که بسیاری از کاربران اینستاگرامی علاقه به شرکت در مسابقه دارند! شما می توانید مسابقه ای راه اندازی کنید و از فالوورهای موجود در پیج خود بخواهید تا دوستان خود را در پیج شما تگ کنند و کامنت گذاری صورت بگیرد.

در بین روش های افزایش فالوور در اینستاگرام، این روش سریع ترین و پر بازده ترین گزینه شناخته شده است. به این ترتیب یکی از محصولات پیج خود را به عنوان جایزه مسابقه در نظر بگیرید و طبق سیاستی که در مسابقه اعلام کرده اید، به نفری که بیشترین کمک به جذب فالوور پیج شما کرده است، جایزه دهید.

 

از اخبار کمک بگیرید!

گاه نیاز به اعلام یک موضوع خاص از شرایط عجیب جهان در پیج است حتی اگر هیچ ربطی به هدف پیج شما نداشته باشد، این موضوع باعث می شود بسیاری از کاربران برای شرکت در موضوع شما به سمت پیج شما روانه شوند و ناخداگاه سایر پست های شما را بررسی کنند. این روش کمک می کند تا فالوورهای واقعی جذب کنید. مثلاً هر هفته یک موضوع جدید اعلام کنید و نظر را آزاد بگذارید. هرچه موضوع خاص تری انتخاب کنید نتیجه بهتری کسب خواهید کرد! در این زمینه دقیق باشید و همه شرایط را به دقت مورد بررسی قرار دهید.

جزئیات روش های افزایش فالوور در اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام

به زمان تبلیغات دقت کنید!

در روش های افزایش فالوور در اینستاگرام، تبلیغات یکی از اثربخش ترین موارد اعلام شده است پس سعی کنید زمان مناسبی برای به اشتراک گذاری پست در نظر بگیرید. زمانی که همه کاربران مشغول به کار هستند و یا نیمه شب اصلاً زمان خوبی برای انتشار پست نیست پس باید جامعه آماری فالوورهای خود را به خوبی شناسایی کنید. پست هایی به اشتراک بگذارید که برای شما اثر بخش است و سبب جلب رضایت کاربران می شود!  می توانید پست های قسمتی تهیه کنید!

 

پیج های فروشگاهی حواسشان را بیشتر جمع کنند!

در مقایسه ای که پایگاه اینترنتی شجر نیوز بین پیج های فروشگاهی و غیر فروشگاهی انجام داده است، اینطور مشخص شده که جلب رضایت و اعتماد در پیج های فروشگاهی حرف اول را می زند، پس توضیحاتی که در مورد محصول خود در پیج می دهید باید واقعی و شفاف باشد. این کار باعث می شود تا کاربران فعلی پیج شما به شما اعتماد کنند و شما را به دوستان خود معرفی نمایند.

 

تبلیغات بنری بهتر است یا استوری؟

معمولاً تبلیغ در استوری نتیجه بخش تر است! این روزها که روش های افزایش فالوور در اینستاگرام به نسبت قبل متنوع تر شده است، شاید بهتر باشد پیج شما همیشه در استوری پیج های بزرگ حضور داشته باشد. تبلیغات استوری معمولاً از نظر هزینه متنوع است اما تبلیغات بنری نیاز به هزینه بیشتری دارد.

اینطور که بررسی ها نشان می دهد برای افزایش فالوور در اینستاگرام نیاز به اجرای ایده های خاص است پس این تصور که بدون محتوا سازی می توان به نتیجه خوبی رسید اشتباه است. در تبلیغات استوری موقعیت خوبی برای تگ کردن است و این موضوع سبب می شود تا کاربران به پیج شما دسترسی داشته باشند.

اگر پیج شما وابسته به سایت خاصی است می توانید محتواسازی لازم در استوری داشته باشید و لینک سایت خود را در استوری قرار دهید و از کاربران بخواهید تا صفحه را بالا بکشند و وارد سایت مورد نظر شوند. می توانید محتوای جذابی تهیه کنید تا کاربر کنجکاو شود به سایت شما سر بزند. البته که تبلیغات استوری به نسبت بنری بیشتر مورد پسند نسل جوان قرار گرفته است و برای پیج های فروشگاهی بهترین گزینه محسوب می شود.

روش های افزایش فالوور در اینستاگرام برای پیج های بزرگ به سودآوری بیشتر کمک می کند و سبب پولسازی سریع تر می شود.

 

نویسنده: حامدکریمی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.