اخبار شهرستان اسلامشهراخبارخبر مهمدر استان

رانندگان سرویس‌ مدارس برای فعالیت در اسلامشهر باید مجوز بگیرند

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اسلامشهر گفت: تمامی مدیران تاکسی تلفنی و رانندگان سرویس های مدارس باید تا پایان شهریورماه در سامانه سپند ثبت نام کنند و مجوز بگیرند.

رانندگان سرویس‌ مدارس برای فعالیت در اسلامشهر باید مجوز بگیرند

حسن گلیج رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اسلامشهر روز دوشنبه در این باره توضیح داد: دستور العمل استفاده از سامانه سپند به منظور تامین امنیت دانش آموزان و ساماندهی هرچه بهتر رفت‌ و آمد دانش‌آموزان به مدرسه، توسط وزارت آموزش و پرورش به تمام مدارس و سازمان‌های حمل ونقل کشور ابلاغ شده و تمام مدیران تاکسی تلفنی و رانندگان تا پایان شهریور فرصت دارند در سامانه سپند ثبت نام کنند و مجوز بگیرند.

وی تاکید کرد: فقط شرکت های زیر مجموعه سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اسلامشهر مجاز به ارائه سرویس مدارس هستند.

به گفته گلیج، مدیران مدارس باید به والدین دانش آموزان بگویند با آگاهی بیشتری سرویس مدارس را انتخاب کنند؛ زیرا رانندگانی که در این حوزه قصد فعالیت دارند باید گواهی عدم سوء پیشینه و سلامت جسمانی را از مراجع ذی صلاح اخذ کنند.

وی یادآور شد: همچنین رانندگان سرویس مدارس باید گواهینامه و شرط سنی را دارا باشند ودر صورت رعایت نکردن چنین مواردی، امنیت دانش آموز به عهده والدین است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اسلامشهر هشدار داد: والدین برای انتقال دانش آموزان به مدارس از سرویس های شخصی که شناختی نسبت به آنها ندارند، استفاده نکنند.

گلیج خاطرنشان کرد: رانندگان در حوزه سرویس مدارس می توانند برای اخذ مجوز و فعالیت و ثبت نام در سامانه سپند، به سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اسلامشهر واقع در خیابان صیاد شیرازی، خیابان تعاون مراجعه کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.