اخبار شهرستان شهریاراخبارخبر مهمدر استان

رئیس اداره بهزیستی شهرستان شهریار: وحیدیه اولین شهر بدون مانع برای جامعه معلولین معرفی خواهد شد

نشست خبری رئیس اداره بهزیستی شهرستان شهریار با اصحاب جراید و مطبوعات به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی برگزار شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان شهریار: وحیدیه اولین شهر بدون مانع برای جامعه معلولین معرفی خواهد شد

به گزارش شجرنیوز، داود فهیم راد رئیس اداره بهزیستی شهرستان شهریار در ابتدای این نشست با اشاره به اینکه همه ما میراث دار شهیدانی چون شهید فیاض بخش هستیم گفت: همه تلاشگران در عرصه سازمان بهزیستی میراث دار شهید فیاض بخش هستیم ، ۴۲ سال است که ۲۵ تا ۳۱ تیر هفته بهزیستی نامگذاری شده است که جا دارد این هفته را به تلاش گران در این عرصه در همه مراکز تبریک عرض نمایم چرا که خدمت رسانی در سازمان بهزیستی خود نوعی عبادت است.

وی افزود: سازمان بهزیستی سازمانی خدماتی، اجتماعی و توانمندسازی است که چشم انداز این سازمان تخصص، دانش مدار، توسعه یافته و پاسخگو می باشد.

فهیم راد ادامه داد: در شهرستان شهریار در زمینه ترک اعتیاد بانوان ضعف داریم ولی با رویکرد کاهش این نوع آسیب های اجتماعی در زمینه بانوان و کنترل این بحث بالاخص در مناطق حاشیه نشین و محل محور مطالباتی صورت گرفته است که از جمله آن و  به مناسبت هفته بهزیستی دومین کمپ بانوان در این هفته با ظرفیت ۴۰ نفر افتتاح و بهره برداری خواهد رسید که در راستای ارائه خدمات به بانوانی که اعتیاد دارند گام مثبت و موثری می باشد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان شهریار در بخش دیگری از سخنان خود گفت:  سازمان بهزیستی تلاش کرده است تا با استفاده از مشارکت های مردمی و با ظرفیت های مردم نهاد و سازمان های مردم نهاد در زمینه کاهش آسیب ها تقویت مشاوره خانواده، تقویت فوریتهای اجتماعی، تلاش در جهت تقویت خانه و خانواده و رفاه جامعه هدف بهره مند شود .

وی ادامه داد: جمعیت بالغ  ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر تحت پوشش مستقیم و غیر مستقیم اداره بهزیستی شهرستان شهریار می باشد که در سال جاری به یاری خداوند توزیع  ۲۱۰۰ سبد کالا به ارزش ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان در بین افراد تحت پوشش این اداره داشتیم.

فهیم راد بیان کرد: در سال جاری شهر وحیدیه اولین شهر بدون مانع برای معلولین خواهد بود پیشتر به این قضیه خیلی تاکید داشتیم و خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته شهر وحیدیه اولین شهر بدون مانع برای معلولین معرفی خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.