اخبارخبر مهمسیاستمجلس و دولت

دلیل عجیب عضو نشدن نمایندگان در کمیسیون قضایی؛ کار زیاد است و سفر خارجی ندارد.

نائب‌رئیس کمیسیون حقوقی مجلس در مورد تعداد اندک اعضاء کمیسیون قضائی نسبت به سایر کمیسیون‌ها اظهار داشت: متاسفانه نمایندگان هیچ میلی به کمیسیون ما ندارند. چرا که در کمیسیون حقوقی و قضائی کار زیاد است و سفر خارجی ندارد.

دلیل عجیب عضو نشدن نمایندگان در کمیسیون قضایی؛ کار زیاد است و سفر خارجی ندارد.

به گزارش شجرنیوز به نقل از تابناک، «حسن نوروزی» نماینده رباط‌کریم و نائب‌رئیس کمیسیون حقوقی مجلس گفت: زمان انتخابات کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس مهر ماه هر سال است.

«حسن نوروزی» نماینده رباط‌کریم و نائب‌رئیس کمیسیون حقوقی مجلس در ارتباط با تاخیر در انتخابات هیئت رئیسه این کمیسیون گفت: زمان انتخابات کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس مهر ماه هر سال است. چرا که تاریخ تشکیل کمیسیون در مهر ماه بوده است.

وی در ارتباط با این که آیا این موضوع با قوانین مندرج در آیین‌نامه داخلی مجلس منافاتی دارد یا خیر افزود: خیر؛ منافات ندارد چرا که بعد از تغییر در آیین‌نامه، هر کمیسیون مجاز به یک انتخابات در بازه یک ساله است.

نماینده رباط کریم در مورد تعداد اندک اعضاء کمیسیون قضائی نسبت به سایر کمیسیون‌ها اظهار داشت: متاسفانه نمایندگان هیچ میلی به کمیسیون ما ندارند. چرا که در کمیسیون حقوقی و قضائی کار زیاد است و سفر خارجی ندارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.