اخبار شهرستان رباط کریماخبارخبر مهمدر استان

دستگیری ۳ سارق خفت‌گیر در رباط‌کریم / شاکیان به پلیس مراجعه کنند

فرمانده انتظامی رباط‌کریم از دستگیری ۳ سارق خفت‌گیر در این شهرستان خبر داد و گفت: از افرادی که در این خصوص شاکی هستند می خواهیم به پلیس آگاهی رباط کریم مراجعه کنند.

دستگیری ۳ سارق خفت‌گیر در رباط‌کریم / شاکیان به پلیس مراجعه کنند

به گزارش شجرنیوز، سرهنگ علی زنگنه در جمع خبرنگاران از دستگیری ۳ سارق خفت گیر در رباط کریم خبر داد و اظهار داشت: این سارقان با ۲ دستگاه خودروی پراید علاوه بر رباط‌کریم در بهارستان و شهریار هم اقدام به خفت گیری می‌کردند.

زنگنه در تشریح جزئیات این اقدامات گفت: این افراد با سوار کردن مسافران کم سن و با افرادی با توان جسمی کم اقدام به خفت گیری و سرقت اموال آنان در خارج از شهر می‌کردند که با اقدامات اطلاعاتی و امنیتی دستگیر و هر دو خودرو توقیف شد.

وی ادامه داد: این سارقان ابتدا با یک دستگاه پراید سفید اقدام به سرقت می‌کردند که بعد از لو رفتن خودرو، خودروی پراید مشکی دیگری تهیه و به کار خفت گیری خود ادامه می‌دادند .

فرمانده انتظامی رباط‌کریم عنوان داشت: این سارقان تا کنون به ۲۵ فقره خفت گیری اعتراف و شاکیان این پرونده هم مراجعه نموده و افراد را شناسایی کرده‌اند و بخشی از اموالی هم که به سرقت رفته بود استرداد شده است .

زنگنه با تاکید بر اینکه مخلان نظم امنیت عمومی و خفت‌گیران با قدرت پلیس مواجه خواهند شد و قانون اجازه تخطی به سارقین را که به حریم شخصی شهروندان تجاوز کنند نخواهد داد گفت: از همشهریانی که احیاناً با سوار شدن به خودروی پراید سفید یا سیاه، دچار خفت گیری شده‌اند خواست تا به پلیس آگاهی شهرستان رباط‌کریم مراجعه کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.