اخبارخبر مهمسیاستمجلس و دولت

حملۀ شدید روحانی به برنامه سازی تلویزیون علیه احیای برجام/ ماهیت خودشان را افشا می‌کنند

درباره احیای برجام برخی پارسال و پیرار سال فیلم درست کرده بودند و روی دستشان باد کرده بود و حالا در حال پخش کردن آن هستند، ولی ماهیت خودشان را افشا می کنند.

به گزارش شجرنیوز، حسن روحانی در جلسه امروز هیات دولت با اشاره به روز ارتش گفت: ۲۹ فروردین ۱۳۵۸ با فرمان حضرت امام روز ارتش نام گذاری شده و آن روز روزی بود که در سراسر ایران مردم تظاهرات باشکوهی را انجام دادند و شعار «ملت فدای ارتش» سر دادند و ارتشی‌ها هم که شرکت کردند، در پاسخ شعار «ارتش فدای ملت» دادند  و توطئه بسیار بزرگی که گروه‌هک‌ها برای انحلال ارتش طراحی کرده بودند، برای همیشه نابود شد.ارتش با ویژگی‌های جدیدی در آن روز توسط امام احیا شد و چند روز بعد در ۲ اردیبهشت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تاسیس فرمودند.
وی با تاکید بر اهمیت این دو فرمان امام خمینی(ره) گفت: اگر اقدام امام برای احیای ارتش در پایان فروردین و تاسیس سپاه در ابتدای اردیبهشت نبود و جنگ به ما تحمیل می‌شد،‌ چه فاجعه بزرگی در تاریخ کشور به وجود می‌آمد. همه کارهای امام بر مبنای حکمت، خرد، مصلحت و حسابی بود که ایشان برای آینده کشور داشتند.
وی افزود: این دو فرمان برای امنیت ملی بسیار حائز اهمیت است چرا که بعد از حضور مردم که در بحث امنیت اول هستند؛ ‌ارتش و سپاه هستند که نقش بسیار مهمی دارند.
من هم به ارتش و هم به سپاه و به همه پرسنل که در این مدت خدمت کردند و حماسه آفریدند و شهید شدند و پرسنل فداکار که این ایام که در همه مقاطع هر کجا نیاز بوده، ارتش و سپاه در صحنه بودند و تلاش کردند؛ ما به این دو نیروی مسلح و نیروی انتظامی افتخار می‌کنیم؛ برای ایثارها، تلاش‌ها و فداکاری‌هایی که نسبت به ملت انجام دادند.

روحانی:واکسن برای کل ملت رایگان خواهد بود

رئیس‌جمهور گفت: واکسن برای کل ملت رایگان خواهد بود و بانک مرکزی غیر از آنچه خریده ایم ۱۰۰ میلیون دلار اضافه برای واکسن روی میز گذاشته است.
حسن روحانی اظهار کرد: بعضی ها که خودشان را سوپر انقلابی هم معرفی می کنند حتی یک کلمه درباره تحریم حرف نمی زنند و فقط کارشان فحش و توهین به دولت و دروغ علیه دولت است.
وی ادامه داد: فقط می گویند اصل مدیریت قوی است و نباید ترسید. خب ما نمی ترسیم و مدیریت قوی خود را هم در دولت یازدهم نشان داده ایم، اما با دست بسته چه می شود کرد.
رییس جمهور گفت: برای کسانی که در تزریق واکسن تخلف می کنند اشد مجازات در نظر گرفته شده است. واکسن برای کل ملت رایگان خواهد بود و بانک مرکزی غیر از آنچه خریده ایم ۱۰۰ میلیون دلار اضافه برای واکسن روی میز گذاشته است.
روحانی در ادامه بیان کرد: در موضوع هسته ای، واکسن، مقابله با کرونا، معیشت مردم و تولید هیچ نظری به انتخابات نداریم و تنها هدفمان برگزاری پرشور انتخابات است. اگر کسی می خواهد در انتخابات شرکت کند و می خواهد سنگ بیندازد و مانع رفع تحریم شود بداند که مردم به او رای نخواهند داد.
وی خاطرنشان کرد: درباره احیای برجام برخی پارسال و پیرارسال فیلم درست کرده بودند و روی دستشان باد کرده بود و حالا در حال پخش کردن آن هستند، ولی ماهیت خودشان را افشا می کنند.

در احیای برجام سه گام اصلی وجود دارد. اولین گام یعنی رفع تحریم ها به عهده آمریکایی هاست. دومین گام راستی آزمایی از سوی ماست و سومین گام اجرای تعهدات هسته ای توسط ما در چارچوب برجام است.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.