مجلس و دولتاخبارخبر مهمسیاست

حسین حقوردی؛ به صفر رساندن آمار فوتی کرونا یک موفقیت بسیار بزرگ در کشور است.

نماینده مردم شهرستان های مشق گفت: اقدامات وزارت بهداشت در مهار کرونا و به صفر رساندن آمار فوتی کرونا یک موفقیت بسیار بزرگ در کشور است

حسین حقوردی؛ به صفر رساندن آمار فوتی کرونا یک موفقیت بسیار بزرگ در کشور است.

به گزارش شجرنیوز، حسین حق وردی نماینده ملارد،شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعلام خبر صفر شدن فوتی های کرونا از سوی دکتر عین اللهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در روزهای 12 و 20 خرداد گفت: اقدامات وزارت بهداشت در مهار کرونا و به صفر رساندن آمار فوتی کرونا یک موفقیت بسیار بزرگ در کشور است.

وی با بیان اینکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نسبت به واکسیناسیون عمومی در کشور برنامه ریزی دقیق انجام داد، افزود: با برنامه‌ریزی وزارت بهداشت شاهد بودیم که کرونا با تلفات روزی ۷۰۰ نفر به روزی زیر سه نفر رسیده و حتی یک روز هم هیچ فوتی نداشتیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: واکسینه کردن مردم و همچنین مدیریت صحیح و تدبیر دولت در مقابله با کرونا بسیار موثر بود و ما از این جهت قدردانی زحمات مسئولین و کادر نظام سلامت، پزشکان و وزارت بهداشت و درمان هستیم.

حق وردی با اشاره به مخالفت برخی افراد با تزریق واکسن گفت: آنهایی که مانع واکسن زدن بودند و حتی خودشان هم واکسن نزدند، امروز باید پاسخ دهند که این کاهش آمار فوتی آیا ناشی از واکسینه شدن مردم نیست؟.

وی با ابراز خرسند از وضعیت عادی کشور گفت: اینجانب یاد و خاطره شهدای نظام سلامت را گرامی میدارم از و از زحمات مسئولین وزارت بهداشت، پزشکان و پرستاران تقدیر و تشکر می کنم.

دکتر عین اللهی وزیر بهداشت برای اولین بار روز پنچ شنبه 12 خرداد اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته هیچ بیمار فوتی ناشی از کرونا نداشتیم.

وی همچنین برای دومین بار روز جمعه  20  خرداد اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته هیچ بیمار فوتی ناشی از کرونا نداشتیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.