اخباراقتصادخبر مهمصنعت و تجارتمجله شجر

حامد کریمی مدیر روابط عمومی پاکسان؛ برای مقابله با کرونا؛ پرسنل پاکسان همدوش کادر درمان هستند

پرسنل شركت پاكسان همدوش حافظان سلامت كشور براي قطع زنجيره انتقال كرونا تلاش مي كنند.

به گزارش شجرنیوز، حامد کریمی مدیر روابط عمومی شرکت پاکسان با بیان این مطلب گفت: پرسنل شرکت پاکسان در سه شیفت کاری مشغول کار و وفعالیت هستند تا کشور از جهت مواد شوینده و بهداشتی دچار مشکل نشود و با همه توان و ظرفیت تولید خود همدوش سنگربانان جبهه سلامت تلاش می کنند تا زنجیره ابتلا به کرونا را قطع کنند.

وی داشتن امنیت روانی برای غلبه بر این بحران را بسیار لازم و ضروری خواند و افزود: هموطنان مطمئن باشند که مواد شوینده به اندازه مصرف در جامعه وجود دارد و این وظیفه ماست که در پاکسان با حفظ سنگر تولید در جهت رفع این نیاز حرکت کنیم و از دغدغه های هموطنانمان بکاهیم.

کریمی با اشاره به اینکه پرسنل پاکسان همواره در کنار مردم و همدوش آنان ایستاده‌اند یادآورشد: پرسنل زحمتکش پاکسان، خود جزئی از بدنه جامعه و مردم هستند و در راستای انجام وظایف اجتماعی در لحظه‌های حساس و حیاتی در کنار مردم ایستاده اند و در جهت رفع نیاز جامعه گام برمی دارند.

وی ضمن تقدیر از زحمات مدیرعامل پاکسان خاطرنشان کرد: دکتر بقائی از زمان تصدی در این مجموعه همواره تلاش کرده تا شرکت از هیچ جهت دچار کمبود نباشد و بتوانیم محصولات این شرکت را با بالاترین ظرفیت تولید و به دست مخاطبین محصولات مان برسانیم.

مدیر روابط عمومی پاکسان با تاکید بر حفظ تداوم تولید، خصوصا در ایام کرونا گفت: همکاران ما در پاکسان در تلاش هستند تا چرخ های تولید این مجموعه قدیمی و خوشنام در گردش باشد خصوصا در این روزها که مردم بیش از گذشته برای غلبه بر بیماری کرونا به مواد شوینده و بهداشتی احتیاج دارند همکاران در این شرکت همه هم و غم شان تامین مواد شوینده برای کشور است .

وی اقدامات خود مراقبتی در پیشگیری از ابتلا به کرونا را وظیفه همه شهروندان و هموطنان خواند و افزود: تمامی کارگران و پرسنل پاکسان در کنار پرسنل زحمت کش بیمارستان ها و فعالین حوزه سلامت ایستاده اند و با تولید محصولات شوینده با کیفیت و ارائه آن به بازارهای مصرف، می کوشند تا در جهت شکسته شدن زنجیره انتقال بیماری سهیم باشند.

کریمی با  قدردانی از زحمات کادر پزشکی در درمان بیماران مبتلا به کرونا گفت: ما در پاکسان در لباس تولید در کنار کادر درمان، به منظور پیشگیری از ابتلا خانواده های ایرانی به بیماری از خطوط تولید پرستاری و محافظت می‌‌کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. پاکسان چقدر خوب شده امیدوارم همین طوری هر روز بهتر و بهتر بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.