اخبار شهرستان شهریاراخبارخبر مهمدر استان

جزئیات قتل دختر جوان به خاطر سرقت طلا در اندیشه

مرد جوانی که پس از آشنایی با دختری تنها او را به خاطر سرقت طلاهایش به قتل رسانده‌بود، به زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.

جزئیات قتل دختر جوان به خاطر سرقت طلا در اندیشه

به گزارش شجرنیوز، اسفند سال گذشته دختر جوانی با مأموران کلانتری ۱۲ شهرک اندیشه شهریار تماس گرفت و گفت: «دوستم شیرین نام دارد. او در خانه مجردی‌اش تنها زندگی می‌کند و ما هر روز با هم تماس داشتیم. امروز چند بار با او تماس گرفتم، اما به تلفن‌های من جوابی نداد. نگرانش شدم و مقابل خانه‌شان رفتم، اما هر چه در زدم کسی در را باز نکرد. الان نگرانی‌ام بیشتر شده و احتمال می‌دهم برای او اتفاق بدی افتاده باشد، چون هر جا سراغش را گرفتم، از او خبری نیست.»

بعد از این تماس، مأموران پلیس به آدرس خانه دختر جوان رفتند و بعد از شکستن قفل در با جسد او در اتاق پذیرایی در حالی که با چند ضربه چاقو کشته شده‌بود، روبه‌رو شدند. با انتقال جسد به پزشکی قانونی روند بررسی‌ها نشان می‌داد قتل با انگیزه سرقت از سوی فردی آشنا انجام‌شده و طلا‌های دختر جوان نیز سرقت شده‌است. با به دست آمدن این اطلاعات، تحقیقات برای شناسایی عامل یا عاملان حادثه آغاز شد و در نخستین گام از تحقیقات مأموران با بررسی فهرست مکالمات تلفن همراه مقتول دریافتند او مدتی قبل با پسر جوانی به نام سیامک رابطه داشته‌است.

بنابراین مأموران به خانه سیامک رفتند، اما مشخص شد او پس از حادثه به مکان نامعلومی رفته‌است. سیامک تحت تعقیب قرار گرفت و تلاش برای دستگیری وی ادامه داشت تا اینکه پس از گذشت سه ماه از حادثه مأموران پلیس موفق شدند مخفیگاه او را در شهر یزد شناسایی کنند. متهم در حالی که قصد داشت از کشور خارج شود در یک عملیات پلیسی در ۲۲ اردیبهشت امسال دستگیر شد. بعد از دستگیری متهم، مأموران در بررسی از مخفیگاه وی تعدادی از طلا‌های مقتول را نیز کشف و وی را برای تحقیقات به تهران منتقل کردند.

مرد جوان پس از انتقال به پلیس آگاهی تهران تحت بازجویی قرار گرفت، اما منکر قتل دختر جوان شد. وی در نهایت وقتی با مدارک و شواهد روبه‌رو شد، به قتل شیرین اعتراف کرد و در شرح ماجرا گفت: «مدتی قبل از حادثه شیرین را در خیابان دیدم و با او آشنا شدم. بعد از چند بار صحبت و قرار ملاقات به او علاقه‌مند شدم و فهمیدم در خانه مجردی‌اش تنها زندگی می‌کند.»

متهم در ادامه گفت: «چند‌بار من و شیرین همدیگر را دیدیم و قرار شد یک روز برای دیدنش به خانه‌اش بروم. وقتی به دیدنش رفتم، به من اعتماد کرد و سه شب در خانه او بودم که متوجه شدم طلا و سکه‌های زیادی در خانه نگهداری می‌کند. آن زمان کار و درآمد درستی نداشتم به همین‌خاطر با دیدن طلا‌ها وسوسه شدم و تصمیم گرفتم آن‌ها را سرقت کنم. وسوسه سرقت همیشه در ذهنم بود تا اینکه شب حادثه دوباره به خانه‌اش رفتم تا نقشه‌ام را عملی کنم. آن شب دو نفری شام خوردیم و برای خوشگذرانی مشروب هم مصرف کردیم و پس از خوردن مشروب تصمیم گرفتم نقشه سرقت را اجرا کنم.

چون در حال عادی نبودم، ناخواسته دست به چاقو شدم و به جان شیرین افتادم و چند ضربه به او زدم. او فریاد می‌کشید که از ترس همسایه‌ها پارچه‌ای دور گردنش پیچیدم و او را خفه کردم. سپس شش النگوی طلا، زنجیر، سکه و گوشی تلفن همراهش را سرقت کردم و گریختم. سپس به خانه‌مان در ورامین رفتم، اما همان شب از ورامین خارج شدم و به شهر یزد رفتم تا در دام مأموران گرفتار نشوم. مدتی زندگی مخفیانه داشتم تا اینکه تصمیم گرفتم از کشور خارج شوم، اما قبل از آن دستگیر شدم.»

با اقرار‌های متهم، وی بعد از بازسازی صحنه جرم راهی زندان و پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.
به این ترتیب پرونده با تعیین شعبه در وقت رسیدگی از سوی قضات شعبه دهم دادگاه رسیدگی خواهد شد. متهم در حالی از خودش در دادگاه دفاع خواهد کرد که اولیای دم در جریان تحقیقات برای او درخواست قصاص کرده‌اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.