اخباراقتصادصنعت و تجارت

تقدير معاون وزير بهداشت از مديرعامل پاكسان

مديرعامل پاكسان توسط معاون وزير بهداشت و رياست سازمان غذا و دارو مورد تقدير قرار گرفت.

به گزارش شجرنيوز، دكتر محمد رضا شانه ساز، معاون وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئيس سازمان غذا و دارو، با اهداي لوح تقدير به حسن بقائي مديرعامل شركت پاكسان قدرداني كرد.

معاون وزارت بهداشت، از حسن بقائي به سبب مشاركت فعالانه و تحت نظارت سازمان غذا و دارو، در راستاي ترويج فرهنگ و برنامه هاي صنعت و سلامت كشور به مدد همكاري هاي بين بخشي قدرداني نموده و اين مجموعه را به دليل حمايت از توسعه شاخص هاي سلامت در صنعت شايسته تقدير دانسته است.

تقدیر دکتر تقدیسی از پاکسان

تقديرنامه رئيس انجمن علمي آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت ايران

دكتر محمد حسين تقديسي رئيس انجمن علمي آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت نيز با اهداء لوح تقدير جداگانه‌اي ضمن تشكر از تلاش هاي سلامت محور حسن بقائي، پاكسان را به سبب تلاش در حوزه سلامت عمومي جامعه اين مجموعه را شايسته تقدير معرفي نمود.

وي در ادامه از تلاش هاي مديرعامل، مديران و پرسنل اين مجموعه، به جهت استقرار و نهادينه نمودن شاخص هاي سلامت در محصولات و خدمات تقدير و تشكر نمود.

شركت پاكسان در چهارمين جشنواره صنعت سلامت محور، لوح زرين اين جشنواره را به خود اختصاص داد و به سبب اقدامات و ارائه خدمات پيشگيرانه در برابر ويروس كرونا در بخش ديگر اين جشنواره در معيار تاب‌آوري و مسئوليت پذيري اجتماعي سازمان در برابر همه گيري كويد 19، به عنوان اولين و تنها شركت لوح افتخار را از آن خود نمود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.