سلامتاخبارجامعهخبر مهم

تعیین تکلیف برگزاری آزمون‌ها؛ از کنکور سراسری تا پایه نهم و دوازدهم

سخنگوی ستاد کرونا درمورد تعیین تکلیف برگزاری آزمون‌ها نیز گفت: آزمون‌ها را باید به دو قسمت تقسیم کنیم؛ کنکور سراسری در تاریخ ۹و ۱۰و ۱۱و ۱۲ تیر برگزار خواهد شد. در واقع وزرای علوم و آموزش پرورش نظراتی دادند و ستاد این تصمیم را گرفت.

به گزارش شجرنیوز، رئیسی سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا درمورد تعیین تکلیف برگزاری آزمون‌ها نیز گفت: آزمون‌ها را باید به دو قسمت تقسیم کنیم؛ آن‌ها که زیر نظر آموزش پرورش هستند و آن‌ها که زیر نظر وزارت علوم هستند. کنکور سراسری در تاریخ ۹و ۱۰و ۱۱و ۱۲ تیر ماه برگزار خواهد شد. در واقع وزرای علوم و آموزش پرورش نظراتی دادند و ستاد این تصمیم را گرفت.

وی گفت: سایر آزمون‌ها مانند کارشناسی ارشد ناپیوسته در ۶و ۷و ۸ مرداد ماه برگزار می‌شود. آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۲۲ مرداد، آزمون کانون وکلا ۲۵ تیرماه، آزمون نظام مهندسی ۱۳و ۱۴ و ۱۵ مرداد ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: در مورد آزمون‌های تحت نظر وزارت آموزش و پرورش نیز آزمون پایه نهم حضوری و از تاریخ ۲۷ اردیبهشت تا ۲۴ خرداد ماه و آزمون پایه دوازدهم نیز به شکل حضوری از تاریخ ۲۷ اردیبهشت تا ۲۴ خرداد ماه خواهد بود. آزمون سنجش ملی پایه ششم در ۲۵ اردیبهشت به شکل حضوری برگزار می‌شود و آزمون سمپاد در تاریخ ۲۰ و ۲۱ خرداد برگزار می‌شود و آزمون مرحله دوم المپیاد‌های علمی دانش آموزان در تاریخ ۲۴ تا ۲۶ اردیبهشت و مرحله دوم آن ۲۳ تا ۲۵ خرداد به صورت حضوری خواهد بود. آزمون‌های استخدامی و آزمون‌ها با تعداد کم نیز در موعد خودش برگزار می‌شود.

منبع: دانشجو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.