فرهنگاخبارجامعهخبر مهم

تصویری از محمدرضا گلزار در کنار یک خانم جوان برای او حاشیه ساز شد

چند روزی است که تصویری سلفی از محمدرضا گلزار در کنار خانم جوانی، در فضای مجازی دست بدست شده و خیلی ها صاحب این عکس را همسر محمدرضا گلزار معرفی میکنند

تصویری از محمدرضا گلزار در کنار یک خانم جوان برای او حاشیه ساز شد

به گزارش شجرنیوز، محمدرضا گلزار متولد 1 فروردین 1356 در تهران می باشد. محمدرضا گلزار اصالتاً ترک زبان است. محمدرضا گلزار فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد می باشد. محمدرضا گلزار سابقه نوازندگی و حضور در گروه موسیقی آریان را دارد. محمدرضا گلزارعلاوه بر بازیگری در عرصه های خوانندگی، اجرا و کاگردانی تجربه دارد. چند روزی است که تصویری سلفی از محمدرضا گلزار در کنار خانم جوانی، در فضای مجازی دست بدست شده و خیلی ها صاحب این عکس را همسر محمدرضا گلزار معرفی میکنند.

محمدرضا گلزار عکسی را در کنار دختر جوانی در پیست اسکی با ژست صمیمانه در فضای مجازی منتشر کرد که خبرسازان جعلی نویس اعلام کردند این دختر که فاصله سنی زیادی با گلزار دارد همسر واقعی اش که باید گفت تنها یک طرفدار گلزار به حساب می آید!

ازدواج محمدرضا گلزار

از آنجا که صفحه رسمی اینستاگرام محمدرضا گلزار مطمئن ترین منبع برای اطلاع از صحت این گفته ها بود، سری به آن زدیم و تمام پست های آقای بازیگر را زیر و رو کردیم ولی اثری از اطلاعات مربوط به همسر و ازدواج بازیگر نقش اصلی سلام بمبئی وجود نداشت و این یعنی، تصویری که مشاهده می کنید عکسی است از محمدرضا گلزار در کنار یکی از هوادارنش که بی دلیل تبدیل به سوژه برخی از سایت ها و کانال های فعال در فضای مجازی شده است.

اگر چرخی در فضای مجازی و عکسهای منتشر شده از این بازیگر محبوب و معروف کشورمان بزنید، به خوبی متوجه خواهید شد که از دست عکس و سلفی ها کم نیست که گلزار با طرفدارانش گرفته و منتشر کرده است.

با احترام به حریم خصوصی افراد و سلبریتی هایی همچون بازیگران، بهتر است پیش از انتشار خبری در رابطه با زندگی خصوصی آنها، از صحت آن مطمئن باشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.