اخبار شهرستان بهارستاناخبارخبر مهمدر استان

بیش از ۵ هکتار زمین‌خواری و رودخانه‌خواری در بهارستان رفع تصرف شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان گفت: عده‌ای سودجو با فنس کشی حریم رودخانه و راه اقدام به زمین‌خواری کرده بودند که ۵۵ هزار متربع از اراضی رفع تصرف شد.

بیش از ۵ هکتار زمین‌خواری و رودخانه‌خواری در بهارستان رفع تصرف شد

به گزارش شجرنیوز، غلامرضا صادقی با تأکید بر مبارزه با زمین خواری و تغییر کاربری غیرقانونی اظهار داشت: با گزارش جهاد کشاورزی و شهرداری عده‌ای افراد سودجو در اطراف باغستان شفق نسیم‌شهر اقدام به تصرف حریم راه و رودخانه با فنس‌کشی کرده بودند که اقدامات غیرقانونی سودجویان در جهت حفظ اراضی کشاورزی و ملی قلع و قمع شد.

وی افزود: افراد سودجو با نخاله‌های ساختمانی حریم و بستر رودخانه را پر و با فنس‌کشی تصرف می‌کردند که با رودخانه خواری مقابله شد.

دادستان بهارستان در ادامه با اشاره به رفع تصرف 55 هزار مترمربع رودخانه‌خواری و زمین‌خواری در حریم راه‌ جاده پایانه نسیم‌شهر گفت: در دو سال گذشته نیز برای باغستان شفق که اقدام به تصرف اراضی راه کرده بود حکم تخریب صادر و قلع و قمع ولی متاسفانه برخی افراد سودجو از گذشته عبرت نگرفته‌اند.

صادقی در پایان خاطرنشان کرد: به سودجویان هشدار می‌دهیم دستگاه قضایی با هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی، تصرف اراضی ملی و حریم رودخانه‌ها قاطعانه برخورد خواهد کرد و با هیچ احدی در این راه مماشات نخواهیم کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.