اخبار شهرستان شهریاراخبارخبر مهمدر استان

بهره برداری از فاز اول پروژه پایش تصویری شهر اندیشه

بهروز کاویانی شهردار اندیشه از افتتاح و به بهره برداری رسیدن فاز اول پروژه پایش تصویری در شهر اندیشه همزمان با آخرین ماه از فصل تابستان خبر داد.

بهره برداری از فاز اول پروژه پایش تصویری شهر اندیشه

به گزارش شجرنیوز، بهروز کاویانی شهردار اندیشه در این خصوص گفت : طرح پایش تصویری شهر که نقش بسزایی در افزایش امنیت و آرامش شهروندی دارد در دو فاز اجرایی می گذرد که هم اکنون فاز اول آن مراحل نهایی خود را می گذراند .

شهردار اندیشه با بیان پیشرفت ۹۵ درصدی این پروژه افزود : با برنامه ریزی زمانبندی شده شهرداری این پروژه در شهریور ماه به بهره برداری خواهد رسید که هم اکنون مراحل اجرایی زیرساخت‌های مناسب آن همچون نصب دکل ، فیبر نوری، دوربین های پلاک خوان و نظارتی ، سرور ، مرکز مانیتورینگ بمساحت هشتاد متر مربع ، مجهز به ویدیو وال و نمایشگر جهت مدیریت بهتر تصاویر با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی در مراحل نهایی خود به سر می برد .

بهروز کاویانی اعتبار در نظر گرفته شده برای فاز اول این پروژه را  ۱۴ میلیارد تومان  عنوان نمود و افزود : دوربین های پایش تصویری در فاز ابتدای این پروژه ، در پانزده نقطه از سطح شهر با توجه به اعلام کارشناسان و‌ مشاورین نصب شده است بویژه اینکه با نصب دوربین های هوشمند در ورودی و خروجی های شهر و سطح شهر ضریب پایش و امنیت به شکل بالایی افزایش یافته است.

شهردار اندیشه یادآور شد : با تمهیدات اندیشیده شده در نظر داریم ، فاز دوم این طرح را نیز  با اعتبار هفت میلیارد تومان که تامین اعتبار آن نیز توسط شورای اسلامی مصوب شده در آینده نزدیک اجرایی نماییم که شامل افزایش دوربین های پلاک خوان و امنیتی در نقاط دیگر سطح شهر خواهد بود و هم اکنون مراحل پیگیری و قانونی و دریافت مجوزهای اولیه را برای شروع بکار طی می نماید .

وی در پایان افزود : با اجرای این پروژه قطعا شاهد افزایش ضریب امنیتی و حفاظتی و نظارتی و در پی آن احساس امنیت و آرامش شهروندان در سطح هر اندیشه خواهیم بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.