اخبار شهرستان ملارداخبارخبر مهمدر استان

بررسی مناسب سازی ساختمان های در حال ساخت شهرستان ملارد

به منظور دسترسی سریعتر و آسان افراد دارای معلولیت به خدمات شهری، روح الله غفاری به همراه عبدالرسول قربانی مدیر خیریه شهید ناصر قربانی و نمایندگانی از شهرداری از ساختمان های اداری در حال احداث در صفادشت بازدید و موارد مناسب سازی این ساختمان ها را مورد بررسی قرار دادند.

بررسی مناسب سازی ساختمان های در حال ساخت شهرستان ملارد

به گزارش شجرنیوز، رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد با اعلام آمادگی جهت بررسی کارشناسی ساختمان ها گفت: کارشناسان این اداره آمادگی لازم جهت بررسی کارشناسی ساختمان های در حال احداث بویژه ساختمان های اداری را داشته و تمامی موارد دستور العمل ها را مدنظر قرار میدهند.

روح الله غفاری معاون توانبخشی نیز ضمن تاکید بر اهمیت استقلال افراد دارای معلولیت گفت: یکی از مهمترین مواردی که موجب حضور بیشتر توانخواهان در سطح اجتماع و بهره مندی آنها از امکانات موجود میشود فراهم آوردن شرایطی است که بتوانند به راحتی در جامعه نقش موثری داشته باشند که در صورت مناسب سازی ساختمان های اداری این مسئله میسر خواهد شد.

وی افزود: در همین راستا هم کمیته ای با نام کمیته مناسب سازی به ریاست فرماندار شهرستان تشکیل شده و بصورت دوره ای با برگزاری جلساتی با حضور نمایندگان ادارات موارد مربوط به مناسب سازی اماکن جهت سهولت دسترسی معلولین مورد بررسی قرار میگیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.