اخباراقتصادصنعت و تجارتمجله شجر

باهدف ارتقاء دانش كاركنان؛ سمینار آموزشی مدیریت در هزاره سوم در شرکت پاکسان برگزار شد

باتوجه به ضرورت آموزش های شغلی و آشنایی با جدیدترین متدهای مدیریتی در سازمان‌ها، شرکت پاکسان سمینار آموزشی با عنوان مدیریت در هزاره سوم با حضور اعضای هیئت مدیره، معاونین، مدیران و رؤسای این مجموعه، شانزدهم بهمن سال جاری برگزار كرد.

به گزارش شجرنیوز، در ابتدای این سمینار سیدصدرالدین حسینی رئیس هیئت مدیره پاکسان ضمن تبریک ايام الله دهه مبارك فجر و تقارن آن با سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه مطهره(س) و همچنين دستيابي به موفقيت هاي بزرگ در اين مجموعه، به اهمیت برگزاری چنین سمینارهایی اشاره کرد و گفت: چنین دوره‌های آموزشی در تعالی سازمانی نقش حیاتی ایفا می‌کند چرا که می‌تواند دریچه‌های جدیدی از تفکر و هنر اندیشیدن را به روی ما باز نماید.

سمینار شرکت پاکسان

وی ضمن قدردانی از دکتر بقائی مدیرعامل شرکت پاکسان به جهت برگزاری این سمینار آموزشی افزود: انتخاب چنین موضوعی به منظور برگزاری سمینار، نشان از نگاه دقیق و برنامه‌ریزی در جهت پیشرفت سازمان دارد و امید است بیش از پیش شاهد برگزاری چنین سمینارهایی باشیم.

به گزارش پاكسان نيوز، حسینی پاکسان را نامی خوش آوازه و قدیمی خواند و یادآورشد: اين مجموعه مدیران و پرسنل خدوم و شایسته‌ای دارد که می‌توانند زمینه اعتلای آن را فراهم کنند و بیش از گذشته بر افتخارات آن بی‌افزایند.

شایسته سالاری مقدم بر هر امر دیگر

در بخش دیگر از این سمینار حسن بقائی مدیرعامل شرکت پاکسان نیز ضمن تبریک سالروز میلاد پر برکت راضیه مرضیه (س) و روز زن و مادر، ایام الله پر  برکت دهه فجر را گرامی داشت.

مدیرعامل پاکسان در ادامه ضمن اشاره به فضای مناسب آموزشی در پاکسان گفت: حلقه مفقوده در سازمان ها توجه به آموزش و برنامه ریزی به منظور ارتقاء و به روزرسانی دانش کارکنان است و ما به این منظور برنامه های مدونی داریم که به لطف خدا گام به گام آن را اجرایی خواهیم نمود.

وی شایسته‌سالاری را بر هر امری مقدم دانست و افزود: افراد موثری در بدنه سازمان هستند که باتوجه به شایستگی خود توان حضور در بخش‌های بالاتر سازمان را دارند و باید در این حلقه قرار بگیرند.

بقائی با تاکید بر ایجاد فضایی توام با همدلی و پایبندی به مسائل اخلاقی یادآورشد: ما در دانشگاه فرمول، فرضیه و موارد تئوریک را آموزش می بینیم اما در عرصه اخلاقیات این خودمان هستیم که باید بیاموزیم.

وی صداقت را در سازمان ها عنصری لازم و ضروری دانست و افزود: بهره‌وری استوار بر صداقت می‌تواند در پیشبرد امور نقش مثبتی ایفا کند و در تسریع فرایندها موثر باشد.

بقائی بهبود عملکرد را در چابک سازی سازمان مفید دانست و جانشین پروری را به عنوان ثمره مثبت مدیریتی معرفی کرد و گفت: باید به امر جانشین پروری توجه ویژه نمود و آنرا به عنوان پایه و سرمایه‌گذاری برای آینده شرکت پاکسان پذیرفت.

مدیرعامل شرکت پاکسان به حركت رو به جلو در اين مجموعه اشاره نمود و افزود: ما به دنبال پایه گذاری اقداماتی هستیم که به‌وسیله آن پاکسان را به عنوان نگین خاص انگشتری در صنعت شوینده تبدیل کنیم چرا که این توانمندی در پرسنل این مجموعه وجود دارد و امکانات آن نیز فراهم است.

حسن بقائي در پایان سخنان خود، توجه به بهبود وضعیت معیشت کارکنان را توفیق خدا خواند و گفت: امیدوارم خداوند به همه این توفیق را عنايت كند که گره از گرفتاری های معیشتی مردم بازكنند.

در ادامه این سمینار اصغر شفیعی معاون مالي، اقتصادی و منابع انسانی پاکسان گزارشی از اقدامات شاخص صورت گرفته در حوزه پرسنلی و رفاهی در مدت ۹ماهه حضور بقائی در اين مجموعه ارائه نمود.

سمینار مديريت در هزاره سوم

در بخش ديگر سمینار آموزشی مديريت در هزاره سوم ويژه معاونين، مديران و رؤساي شركت پاكسان، دکتر سعید شهباز مرادی دکتری مدیریت با گرایش منابع انسانی دانشگاه تهران و از اساتيد بنام و برجسته اين حوزه به تشریح مباني و موضوعات اثرگذار در سطوح مختلف مديريت پرداخت و ضمن تبيين جايگاه كشورها در هزاره دوم و علل از هم پاشيدگي كشورها در آن دوره به اتخاذ رويكردها و فاكتورهاي مديريت در هزاره سوم پرداخت.

تسلط كامل مدرس به محتوا و پيوست مطالب، مباحث ارائه شده، انتقال مفاهيم و معاني و درگير كردن مخاطبين در مطالب ارائه شده از نقاط قوت اين سمينار بود. مدعوين و ميهمانان، اين سمينار و محتواي آموزشي را بسيار مفيد ارزيابي كردند و آن را قابل اجرا در سازمان دانستند و خواهان برگزاري مستمر چنين دوره هاي آموزشي شدند.

این مراسم به همت واحد روابط عمومی و منابع انسانی شرکت پاکسان در سالن همايش هاي بين المللي هتل المپیک و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاري اجتماعی برگزار شد.

منبع: پاکسان نیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.