اخبار شهرستان شهریاراخبارخبر مهمدر استان

بازدید سرزده رئیس فعال بهزیستی شهریار از مراکز مثبت زندگی

رئیس بهزیستی شهرستان شهریار بهمراه مسئول مراکز مثبت زندگی و رابطان حوزه اجتماعی و توانبخشی از مراکز مثبت زندگی تحت نظارت بهزیستی شهرستان در مناطق شهرک وائین وشهرک صدف سرزده بازدید کردند.

بازدید سرزده رئیس فعال بهزیستی شهریار از مراکز مثبت زندگی

به گزارش شجرنیوز، داود فهیم راد رئیس بهزیستی شهرستان شهریار ضمن بازدید از بخش های مختلف مراکز مثبت زندگی، نحوه عملکرد آن مرکز در خدمت رسانی به جامعه هدف را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد و با مسئول مراکز دیدار و جهت ارائه راهکار برای بهبود کیفی خدمات گفتگو کرد.

داود فهیم راد خاطر نشان کرد: سازمان بهزیستی تلاش نموده تا با جانمایی متوازن جغرافیایی مراکز مثبت زندگی در سطح کشور و با اتخاذ رویکردهای نوین مددکاری اجتماع محور و مددکاری خانواده محور، زمینه ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات اجتماعی ارائه شده به جامعه هدف این سازمان را فراهم نماید.

وی در این بازدید، اهمیت به وضعیت مناسب سازی مراکز، نحوه ارائه خدمات الکترونیک و برخط، حضور مسئول فنی و مددکاران و نحوه وکیفیت ارائه خدمات به مددجویان و معلولان تحت پوشش و لزوم اشراف مددکاران بر دستورالعمل های به روز سازمان و در دسترس بودن پروانه فعالیت مراکز را برشمرد و مورد بررسی قرار داد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.