اخبار شهرستان قدساخبارخبر مهمدر استان

اهدا ۲۴ سری جهیزیه با هدف ترویج ازدواج آسان در شهرقدس

در راستای ترویج ازدواج آسان همزمان با سالروز ازدواج آسمانی امام علی(ع) و حضرت زهرا (س)، ۲۴ سری جهیزیه شامل ۱۷ قلم کالا در شهرقدس به نوعروسان اهدا شد.

اهدا ۲۴ سری جهیزیه با هدف ترویج ازدواج آسان در شهرقدس

به گزارش شجرنیوز از شهرقدس، به مناسبت اول ذیحجه و سالروز ازدواج آسمانی امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) با همکاری کانون‌های خدمت رضوی، ستاد ازدواج آسان و خیرین ۲۴ سری جهیزیه کامل تهیه شد.

این اقلام شامل یخچال، گاز، فرش، ماشین لباسشویی، سرویس چینی و قابلمه، سرویس خواب، غذاساز، بسته‌های فرهنگی و تبرکی و سایر کالاهای اساسی و مورد نیاز بوده که به نوعروسان واجد شرایط اهدا شد.

قدرت اله کریمی رابط کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قدس با بیان اینکه تهیه این اقلام در ادامه برنامه‌های دهه کرامت انجام شد، اظهار کرد: آماده سازی جهیزیه‌ها با هماهنگی دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان تهران و کمیته امداد امام خمینی(ره) صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه در اجرای این امر خیرخواهانه از ظرفیت‌های شهرستان قدس و خیرین استفاده شد، گفت: خدمت به آستان مقدس امام رئوف در هر زمان و مکانی مورد عنایت حضرت قرار گرفته و خادمیاران رضوی در راستای ترویج سیره و فرهنگ رضوی فعالیت‌های گوناگونی در حوزه‌های سلامت، محرومیت زدایی، مشاوره و سایر اقدامات انجام می‌دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.