اخباردنیای فوتبالورزش

امیرآبادی: استقلال با بازی‌های هوشمندانه می‌تواند صعود کند/ فشردگی مسابقات روی بازیکنان تاثیر گذاشته است

مدافع پیشین استقلال گفت که شاگردان مجیدی می‌توانند با ارائه بازی‌های هوشمندانه در دو دیدار آخر خود جواز صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان را کسب کنند.

به گزارش شجرنيوز : مهدی امیرآبادی در خصوص عملکرد استقلال در دیدار برگشت مقابل الدحیل قطر اظهار داشت: بازی خیلی خوب و درگیرانه‌ای بود اما متاسفانه مثل بازی رفت در این دیدار هم مدافعان میانی استقلال دچار  اشتباه شدند. با  وجود این شرایط در ادامه راه همه چیز در دست استقلال است و آنها هستند که می‌توانند با یک بازی هوشمندانه به مرحله بعدی صعود کند.

وی  تصریح کرد: استقلال در دیدار برگشت مقابل الدحیل نمایش خیلی خوبی  داشت و در بیشتر دقایق هجومی ظاهر شد. پس از تساوی یک – یک از سوی کادر فنی تغییر سیستم داده شد اما متاسفانه  نتیجه تساوی ماند و امتیازات تقسیم شد.

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه کدام بازیکن نمایش بهتری داشت، گفت: در این دیدار نفراتی چون وریا غفوری و مهدی مهدی‌پور نمایش خیلی خوبی داشتند و با کمترین پاس‌های اشتباه روند تاکتیکی استقلال را به جلو هدایت کردند، سایر بازیکنان هم زحمات خود را کشیدند.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: فشردگی بازی‌ها روی بازیکنان تاثیر منفی گذاشته و از نظر عصبی  و روانی به آنها فشار وارد می‌شود. بازیکنان باید این دیدار را فراموش کنند و با ریکاوری ذهنی به فکر دو دیدار سخت خود مقابل الاهلی عربستان و الشرطه باشند تا با دو برد خوب در دو بازی آخر به مرحله بعدی صعود کنند.

منبع : تسنيم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.