اخبار شهرستان شهریاراخبارخبر مهمدر استان

اداره برق منطقه‌ای باغستان احداث خواهد شد

با اختصاص زمینی ۲ هزار متری عملیات احداث اداره برق منطقه‌ای باغستان آغاز خواهد شد.

اداره برق منطقه‌ای باغستان احداث خواهد شد

به گزارش شجرنیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری باغستان، جلسه مشترک بین مسئولان مدیریت شهری باغستان و رئیس اداره بری منطقه شهریار در خصوص احداث اداره برق منطقه‌ای باغستان برگزار و پس از آن از زمین مورد نظر بازدید شد.

در این بازدید که با حضور رحیمی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر باغستان، شمسایی سرپرست شهرداری باغستان ‌و لشگری رئیس اداره برق منطقه شهریار برگزار شد، جوانب مختلف آغاز این پروژه بررسی شد.

محمدرضا شمسایی سرپرست شهرداری باغستان در حاشیه این بازدید با اشاره به اهمیت استقرار ادارات خدمات‌رسان، گفت: ادارات خدمات‌رسان به ویژه اداره برق با توجه به جایگاه مهم خود به صورت مستمر با شهروندان در ارتباط هستند و استقرار و خدمات‌رسانی این ادارات در شهر باغستان با توجه به ظرفیت‌ها و جمعیت فزاینده حائز اهمیت است.

وی با اشاره به تعامل مدیریت شهری با اداره برق منطقه شهریار، افزود: در نخستین گام مقرر شد شورای اسلامی و شهرداری باغستان در آینده بسیار نزدیک ساختمانی در اختیار اداره برق منطقه قرار دهد تا واحدهای امور مشترکین و حوادث غیرمترقبه با تامین پرسنل از سوی اداره برق به منظور خدمات‌رسانی به شهروندان در شهر باغستان مستقر شوند.

سرپرست شهرداری باغستان با اشاره به دراختیار گذاشتن زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع از سوی شورای اسلامی و شهرداری، بیان‌کرد: با عنایت به آغاز کار، پس از سیر مراحل اداری و احداث ساختمان، شهروندان از استقرار اداره برق منطقه‌ای باغستان بهره‌مند خواهند شد و از تردد‌های اضافه به مرکز شهرستان جلوگیری خواهد شد.

شمسایی ضمن تقدیر از حمایت‌ها و پیگیری‌های دکتر حق‌وردی نماینده محترم مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی و مهندس شفیع‌زاده فرماندار محترم شهرستان شهریار در این مسیر، تصریح‌کرد: رویکرد مدیریت شهری باغستان همواره تعامل با تمامی دستگاه‌عا و نهادها در راستای رفاه و ارتقا خدمات‌رسانی به شهروندان شریف باغستان بوده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.