اخبار شهرستان بهارستاناخبارخبر مهمدر استان

آیین تکریم از کارگران نمونه شهرداری صالحیه برگزار شد

طی مراسمی از کارگران تلاشگر شهرداری صالحیه تجلیل بعمل آمد.

آیین تکریم از کارگران نمونه شهرداری صالحیه برگزار شد

به گزارش شجرنیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر صالحیه، ظهر روز پنجشنبه دوم تیر ماه، آیین تکریم از کارگران نمونه و تلاشگر شهرداری صالحیه با حضور محمد آگاهی مند شهردار، سیدمصطفی موسوی رئیس شورا، جابر پناهی نایب رئیس شورا و جمعی از کارگران خدوم شهرداری طی مراسمی در سالن جلسات شهید آوینی برگزار شد.

محمد آگاهی مند شهردار صالحیه با بیان اینکه انتخاب کارگران نمونه فرصتی برای تشویق و ایجاد انگیزه برای آنان و سایر زحمتکشان این عرصه می باشد؛ تلاش و زحمات کارگران مجموعه شهرداری در سنگر خدمات رسانی به مردم را مهم خواند و گفت: مدیریت شهری همواره قدردان زحمات شبانه روزی شما عزیزان چه در حوزه خدمات شهری و چه در حوزه فضای سبز و عمران بوده است که در راه خدمت به مردم گام برمی دارید.

موسوی رئیس شورای اسلامی شهر صالحیه نیز نیروی انسانی را به عنوان سرمایه یک سازمان و ارگان خواند و افزود: ما توجه به سرمایه های خود را در اولویت قرار داده ایم و پیگیر وضعیت ارتقاء شغلی کارگران روزمزد شهرداری هستیم.

در پایان این‌ مراسم با اهداء لوح سپاس از زحمات تلاشگران واحدهای خدمات شهری، فضای سبز، امانی و زیباسازی تقدیر بعمل آمد.

 

آیین تکریم از کارگران نمونه شهرداری صالحیه آیین تکریم از کارگران نمونه شهرداری صالحیه آیین تکریم از کارگران نمونه شهرداری صالحیهآیین تکریم از کارگران نمونه شهرداری صالحیه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.